e-Marketing
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.000748588/Similar |
|---|---|
| Glavni autori: | Ružić, Drago (Author), Biloš, Antun, Turkalj, Davorin |
| Vrsta građe: | Knjiga |
| Jezik: | hrv |
| Impresum: |
Osijek :
Ekonomski fakultet,
2009.
|
| Izdanje: | 2. izmijenjeno i prošireno izd |
| Nakladnička cjelina: |
Knjižnica Ekonomskog fakulteta u Osijeku. U ;
129 |
APA stil citiranja
Ružić, D., Biloš, A., & Turkalj, D. (2009). e-Marketing: E-Marketing (2. izmijenjeno i prošireno izd.). Osijek: Ekonomski fakultet.
Chicago stil citiranjaRužić, Drago, Antun Biloš, and Davorin Turkalj. e-Marketing: E-Marketing. 2. izmijenjeno i prošireno izd. Osijek: Ekonomski fakultet, 2009.
MLA stil citiranjaRužić, Drago, Antun Biloš, and Davorin Turkalj. e-Marketing: E-Marketing. 2. izmijenjeno i prošireno izd. Osijek: Ekonomski fakultet, 2009.


