e-Marketing

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.000748588/Similar
Glavni autori: Ružić, Drago (Author), Biloš, Antun, Turkalj, Davorin
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Osijek : Ekonomski fakultet, 2009.
Izdanje: 2. izmijenjeno i prošireno izd
Nakladnička cjelina: Knjižnica Ekonomskog fakulteta u Osijeku. U ; 129

APA stil citiranja

Ružić, D., Biloš, A., & Turkalj, D. (2009). e-Marketing: E-Marketing (2. izmijenjeno i prošireno izd.). Osijek: Ekonomski fakultet.

Chicago stil citiranja

Ružić, Drago, Antun Biloš, and Davorin Turkalj. e-Marketing: E-Marketing. 2. izmijenjeno i prošireno izd. Osijek: Ekonomski fakultet, 2009.

MLA stil citiranja

Ružić, Drago, Antun Biloš, and Davorin Turkalj. e-Marketing: E-Marketing. 2. izmijenjeno i prošireno izd. Osijek: Ekonomski fakultet, 2009.