|
|
|
|
LEADER |
02845na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20160516012022.0 |
008 |
160221s2014 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid1413
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Erdelić, Tomislav
|9 35007
|
245 |
|
|
|a Metode za dinamičko određivanje staza na laboratorijskom sustavu s više vozila :
|b diplomski rad /
|c Tomislav Erdelić ; [mentor Stjepan Bogdan].
|
246 |
1 |
|
|a Methods for dynamic path planning in multi-vehicle laboratory setup
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b T. Erdelić,
|c 2014.
|
300 |
|
|
|a 72 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Potreba za dinamičkim određivanjem staza javlja se u sustavima u kojima tijekom vremena dolazi do promjena zahtjeva korisnika tog sustava. Većina današnjih prometnih sustava dizajnirana je prema pretpostavljenom protoku putnika, dobivenog iskustvenom analizom prometnog sustava. Budući da se protok putnika tijekom vremenom može mijenjati ideja je da se dizajnira sustav prometne mreže u kojem će se staze vozila mijenjati dinamički. Razmatrani su algoritmi koji će određivati staze za vozila koja će prometovati tako da se ostvari željeni protok putnika. Razmatra se statički problem određivanja staza vozila, kada je protok putnika zadan i ne mijenja se s vremenom, te dinamički problem određivanja staza kada se potreba za prijevozom putnika mijenja tijekom rada sustava. Opisane metode bi se mogle primijeniti u prometnim sustavima budućnosti gdje se sustav prilagođava trenutnim potrebama prijevoza.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: The need for determining the dynamic path planning occurs in systems in which changes in user demands on the system occur over time. Most of today's transport system is designed according to the assumed flow of passengers, resulting in experiential analysis of the transport system. Since the flow of passengers can change during time, the idea is to design a transport system in which the paths of vehicles will change dynamically. Algorithms which determine paths for vehicles to obtain the desired passenger flow were considered. The static vehicle routing
problem was considered, in which the flow of passengers is given and does not change over time, and the dynamic vehicle routing problem, in which the demand for passenger transport changes during system operation. The described methods could be used in future transport systems in which the system adapts to the current needs for transportation.
|
653 |
|
1 |
|a statičko određivanje staza
|a dinamičko određivanja staza
|a teorija grafova
|a modeliranje sustava grafom
|
653 |
|
1 |
|a vehicle routing problem
|a dynamic vehice routing problem
|a graph theory
|a system graph modeling
|
700 |
1 |
|
|a Bogdan, Stjepan
|4 ths
|9 9561
|
942 |
|
|
|c Y
|2 udc
|
999 |
|
|
|c 45593
|d 45593
|