|
|
|
|
LEADER |
03119na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid6415
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Juršević, Vedran
|
245 |
1 |
0 |
|a Optimiranje regulacijskih struktura u aplikacijama propulzije broda :
|b diplomski rad /
|c Vedran Juršević ; [mentor Damir Sumina].
|
246 |
1 |
|
|a Optimization of control structures in applications for boat propulsion
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b V. Juršević,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 90 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Elektrotehnički sustavi i tehnologija, šifra smjera: 50, datum predaje: 2017-06-29, datum završetka: 2017-07-07
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: U radu je dan pregled osnovnih tipova brodskih propulzija. Opisan je princip rada sinkronog motora s permanentnim magnetima i frekvencijskog pretvarača temeljenog na vektorskoj modulaciji širine impulsa. Prikazane su jednadžbe potrebne za modeliranje motora i frekvencijskog pretvarača. Upravljanje motorom provedeno je uz pomoć upravljanja orijentacijom toka (FOC). Budući da je u ovom radu korišten motor s unutarnjim sinkronim magnetima klasično upravljanje tokom nije dalo zadovoljavajuće rezultate. Stoga je implementirana MTPA metoda, koja daje puno bolje odzive. Sinteza regulatora brzine i struja provedena je uz pomoć simetričnog optimuma. Dobiveni parametri regulatora daju dobre odzive brzine. Slijeđenje referentnih vrijednosti brzine je zadovoljavajuće, dok je na slijeđenju referentnih vrijednosti struja $I_{d}$ i $I_{q}$ potrebno još poraditi.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: This paper gives an overview of the basic types of ship propulsion. The working principles of a synchronous motor with permanent magnets and a frequency converter based on space vector modulation has been given. Equations that are necessary for the motor and the frequency converter modeling are shown. Engine control was provided with the help of Field-Oriented Control (FOC). Since a permanent motor synchronous machine is used in this project classical field-oriented control has not shown satisfactory results. Therefore, MTPA algorithm has been implemented, which gives much better responses. The synthesis of speed and current controllers was performed with symmetric optimum. Obtained parameters of controller give good speed responses. The speed reference following is satisfactory, but it's still necessary to work at the reference following of $ I_ {d} $ and $ I_ {q} $ currents.
|
653 |
|
1 |
|a Propulzija
|a Sinkroni motor sa stalnim magnetima (SMPM)
|a Vektorska regulacija
|a Upravljanje orijenatacijom toka
|a MTPA
|a Clarkina transformacija
|a Parkova transformacija
|a Simetrični optimum
|a SVPWM, Frekvencijski pretvarač
|
653 |
|
1 |
|a Propulsion
|a Permanent magnet synchronous machine
|a Field-oriented control
|a MTPA
|a Clarke transformation
|a Park transformation
|a Symmetric optimum
|a SVPWM, Frequency converter
|
700 |
1 |
|
|a Sumina, Damir
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 48922
|d 48922
|