Rezanje trodimenzionalnih modela u virtualnoj sceni
Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad opisuje postupak rezanja trodimenzionalne poligone mreže koja predstavlja popunjeni objekt u virtualnoj sceni. Rezanje modela je operacija koja dijeli model na dva dijela pomoću plohe u 3D prostoru. Opisane su tehnike triangulacije za popunjavanje rupa koje nastaju tij...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:49842/Similar |
|---|---|
| Glavni autor: | Pregun, Bruno (-) |
| Ostali autori: | Mihajlović, Željka (Thesis advisor) |
| Vrsta građe: | Drugo |
| Impresum: |
Zagreb,
B. Pregun,
2017.
|
| Predmet: |
APA stil citiranja
Pregun, B., & Mihajlović, Ž. (2017). Rezanje trodimenzionalnih modela u virtualnoj sceni: Rezanje trodimenzionalnih modela u virtualnoj sceni : diplomski rad. Zagreb: B. Pregun.
Chicago stil citiranjaPregun, Bruno, and Željka Mihajlović. Rezanje trodimenzionalnih modela u virtualnoj sceni: Rezanje trodimenzionalnih modela u virtualnoj sceni : diplomski rad. Zagreb: B. Pregun, 2017.
MLA stil citiranjaPregun, Bruno, and Željka Mihajlović. Rezanje trodimenzionalnih modela u virtualnoj sceni: Rezanje trodimenzionalnih modela u virtualnoj sceni : diplomski rad. Zagreb: B. Pregun, 2017.