Izrada digitalnih 3D igara u razvojnoj okolini Unity

Sažetak na hrvatskom: Postavlja se početna scena i unosi .blend model glavnog lika. Rješavaju se problemi vezani uz animacije, hodanje, gravitaciju svijeta i kontrole. Objašnjavanje različitih vrsta kamera i bacanja zraka te biranje prave kamere za igru u projektu. Implementacija navigacijskog susta...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:50312/Details
Glavni autor: Šunde, Dobrila (-)
Ostali autori: Skorin-Kapov, Lea (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, D. Šunde, 2017.
Predmet:
LEADER 01947na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid5686 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Šunde, Dobrila 
245 1 0 |a Izrada digitalnih 3D igara u razvojnoj okolini Unity :  |b završni rad /  |c Dobrila Šunde ; [mentor Lea Skorin-Kapov]. 
246 1 |a Development of Digital 3D Games Using Unity  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b D. Šunde,  |c 2017. 
300 |a 51 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2017-06-09, datum završetka: 2017-07-10 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Postavlja se početna scena i unosi .blend model glavnog lika. Rješavaju se problemi vezani uz animacije, hodanje, gravitaciju svijeta i kontrole. Objašnjavanje različitih vrsta kamera i bacanja zraka te biranje prave kamere za igru u projektu. Implementacija navigacijskog sustava i kodiranje kontrola kretanja. Kreiranje korisničkog sučelja za igrača i neprijatelje. Izrada terena i dodavanje tekstura terenu. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: Creating a scene and importing .blend model of the main game character. Dealing with animation, moving, gravitation of the world and control problems. Explaining different camera versions and ray casting, choosing the right camera for the game in the project. Implementing NavMesh system and coding moving controls. Creating a user interface for the player and the enemies. Creating terrain and adding textures to it. 
653 1 |a Unity, .blend model, kamera, navigacijski sustav, teren, korisničko sučelje, animacije, kretanje, bacanje zraka 
653 1 |a Unity, .blend model, camera, NavMesh, terrain, user interface, animations, moving, ray casting 
700 1 |a Skorin-Kapov, Lea  |4 ths 
942 |c Z 
999 |c 50312  |d 50312