|
|
|
|
LEADER |
01947na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid5686
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Šunde, Dobrila
|
245 |
1 |
0 |
|a Izrada digitalnih 3D igara u razvojnoj okolini Unity :
|b završni rad /
|c Dobrila Šunde ; [mentor Lea Skorin-Kapov].
|
246 |
1 |
|
|a Development of Digital 3D Games Using Unity
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b D. Šunde,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 51 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2017-06-09, datum završetka: 2017-07-10
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Postavlja se početna scena i unosi .blend model glavnog lika. Rješavaju se problemi vezani uz animacije, hodanje, gravitaciju svijeta i kontrole. Objašnjavanje različitih vrsta kamera i bacanja zraka te biranje prave kamere za igru u projektu. Implementacija navigacijskog sustava i kodiranje kontrola kretanja. Kreiranje korisničkog sučelja za igrača i neprijatelje. Izrada terena i dodavanje tekstura terenu.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Creating a scene and importing .blend model of the main game character. Dealing with animation, moving, gravitation of the world and control problems. Explaining different camera versions and ray casting, choosing the right camera for the game in the project. Implementing NavMesh system and coding moving controls. Creating a user interface for the player and the enemies. Creating terrain and adding textures to it.
|
653 |
|
1 |
|a Unity, .blend model, kamera, navigacijski sustav, teren, korisničko sučelje, animacije, kretanje, bacanje zraka
|
653 |
|
1 |
|a Unity, .blend model, camera, NavMesh, terrain, user interface, animations, moving, ray casting
|
700 |
1 |
|
|a Skorin-Kapov, Lea
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Z
|
999 |
|
|
|c 50312
|d 50312
|