|
|
|
|
LEADER |
05105nam a2200193 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20220120111236.0 |
008 |
220120b2021 ||||| |||| 00| 0 eng d |
999 |
|
|
|c 52590
|d 52590
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
|
|
|9 42815
|a Ivošević, Neven
|
245 |
|
|
|a Zahtjevi za interoperabilnost željezničkog elektroenergetskog podsustava u RH u skladu s direktivama Europske unije :
|b specijalistički rad /
|c [mentor Viktor Milardić]
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b N. Ivošević, Fakultet elektrotehnike i računarstva,
|c 2021.
|
300 |
|
|
|a 84 +10str. :
|b iludtr. ;
|c 30 cm +
|e CD
|
504 |
|
|
|a Bibliografija str.79.
|
520 |
|
|
|a Uvjeti koji se moraju ispuniti radi postizanja interoperabilnosti željezničkog sustava Europske unije utvrđuju se u svrhu definiranja optimalne razine tehničke usklađenosti, omogućavanja, olakšavanja, poboljšanja i razvoja usluga željezničkog prijevoza unutar Europske unije i s trećim zemljama te doprinosa dovršavanja jedinstvenog europskog željezničkog prostora i postupnog stvaranja jedinstvenog unutarnjeg tržišta Europske unije.
Na postojećim prugama pokušava se postići da se nakon završetka radova usmjerava na postizanje potpune usklađenosti s ENE TSI-jem.
Elektroenergetski TSI utvrđuje zahtjeve nužne za osiguranje interoperabilnosti željezničkog sustava. Ovaj TSI obuhvaća sva stabilna postrojenja, za istosmjernu ili izmjeničnu struju, potrebna za napajanje vlaka energijom za vuču, s obzirom na osnovne zahtjeve.
U skladu s člankom 4. stavkom 1. Direktive 2008/57/EZ, željeznički sustav, njegovi podsustavi i njihovi interoperabilni sastavni dijelovi moraju ispunjavati osnovne zahtjeve utvrđene u općim uvjetima u Prilogu III. Direktivi.
Željeznički sustav na koji se odnosi Direktiva 2008/57/EZ, i čiji je dio ovaj podsustav, predstavlja integrirani sustav čija je sukladnost podložna provjeri. Ta se sukladnost posebno provjerava u odnosu na specifikacije podsustava, njegova sučelja prema sustavu u koji je integriran, kao i u odnosu na operativna pravila i pravila za održavanje.
Na prugama Republike Hrvatske (RH) u primjeni je izmjenični sustav električne vuče 25 kV, 50 Hz, dok se istosmjerni sustav 3 kV zadržao samo u pograničnom kolodvoru Šapjane, gdje se kontaktna mreža napaja iz Republike Slovenije.
Iako je Republika Hrvatska članica EU od 2013. godine, pripreme za usklađenje regulative s EU regulativom započele su znatno ranije.
Temeljni dokument koji između ostaloga regulira i pitanje interoperabilnosti željezničkih podsustava je Zakon o sigurnosti i interoperabilnosti željezničkog sustava (NN 63/2020) [7].
Može se zaključiti da je jedna od dobrobiti pristupanja Republike Hrvatske EU, između ostaloga i prenošenje u naš pravni poredak Direktiva i Uredbi, koje reguliraju pitanje željezničkog prijevoza u smislu ispunjenja uvjeta interoperabilnosti, radi uključivanja u željezničku mrežu EU.
|
520 |
|
|
|a The conditions to be met in order to achieve the interoperability of the
European Union rail system shall be determined in order to define the optimal level of
technical harmonization, enable, facilitate, improve and develop rail transport services
within the European Union and with third countries and contribute to the completion of
European Union markets.
On existing railways, efforts are being made to focus on achieving full
compliance with the ENE TSI after completion of works.
The ElectroEnergetic TSI sets out the requirements necessary to ensure the
interoperability of the rail system. This TSI covers all fixed installations, for direct
current or alternating current, required to supply the train with traction energy, with
regard to the essential requirements.
In accordance with Article 4 (1) of Directive 2008/57 / EC, the railway system,
its subsystems and their interoperable constituents must meet the essential
requirements set out in the general conditions in Annex III. Directives.
The railway system covered by Directive 2008/57 / EC, of which this
subsystem is a part, is an integrated system whose conformity is subject to
verification. This compliance shall be checked in particular against the specifications
of the subsystem, its interfaces vis-à-vis the system in which it is integrated, as well
as with regard to operational and maintenance rules.
On the railways of the Republic of Croatia (RH), an alternating electric
traction system of 25 kV, 50 Hz is in use, while the 3 kV DC system remained only at
the Šapjana border station, where the catenary is supplied from the Republic of
Slovenia.
Although the Republic of Croatia has been a member of the EU since 2013,
preparations for the harmonization of regulations with EU regulations began much
earlier
It can be concluded that one of the benefits of Croatia's accession to the EU is,
among other things, the transposition into our legal order of Directives and
Regulations, which regulate the issue of rail transport in terms of meeting
interoperability requirements, to join the EU rail network.
|
700 |
|
|
|4 ths
|9 18467
|a Milardić, Viktor
|
942 |
|
|
|2 udc
|c S
|