Čestina uporabe psihologijskih testova u našoj školskoj praksi

U članku se iznose podaci o čestini korištenja psihologijskih mjernih instrumenata od strane pedagoških psihologa u Republici Hrvatskoj. Rezultati su dobiveni u okviru ankete o nekim aktualnim problemima testova i testiranja u zemljama članicama Europske federacije profesionalnih psiholoških asopcij...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:306163/Details
Matična publikacija: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu
1 (1999), 1 ; str. 143-149
Glavni autor: Matešić, Krunoslav (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
LEADER 01239naa a2200229uu 4500
008 131105s1999 xx eng|d
022 |a 1332-0513 
035 |a (CROSBI)190508 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |a Matešić, Krunoslav 
245 1 0 |a Čestina uporabe psihologijskih testova u našoj školskoj praksi /  |c Matešić, Krunoslav. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Psychological Test Usage in Croatian Educational Practice 
300 |a 143-149  |f str. 
363 |a 1  |b 1  |i 1999 
520 |a U članku se iznose podaci o čestini korištenja psihologijskih mjernih instrumenata od strane pedagoških psihologa u Republici Hrvatskoj. Rezultati su dobiveni u okviru ankete o nekim aktualnim problemima testova i testiranja u zemljama članicama Europske federacije profesionalnih psiholoških asopcijacija (EFPPA). Anketu je organizirala EFPP-in Radna skupina za testove, a kod nas ju je provleo Hrvatsko psihološko društvo. 
546 |a ENG 
690 |a 5.06 
693 |a psihološki testovi  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a psychological tests  |l eng  |2 crosbi 
773 0 |t Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu  |x 1332-0513  |g 1 (1999), 1 ; str. 143-149 
942 |c CLA  |t 1.04  |u 1  |z Strucni - clanak 
999 |c 306163  |d 306161