Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse

U strukturiranju nacionalnog kurikuluma multikulturalno okružje predstavlja jednu od temeljnih odrednica. Definiranje bitnih kurikularnih sastavnica zavist će i od interkulturalnih predispozicija učenika (pravo na različitost, pridonosi ostvarivanju jednakih mogućnosti i priprema za zajednički život...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/ffzg.KOHA-OAI-FFZG:316506/Details
Glavni autor: Hrvatić, Neven (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
LEADER 02113naa a2200241uu 4500
005 20131205155122.0
008 131111s2009 xx 1 hrv|d
035 |a (CROSBI)440670 
040 |a HR-ZaFF  |b hrv  |c HR-ZaFF  |e ppiak 
100 1 |9 589  |a Hrvatić, Neven 
245 1 0 |a Interkulturalni kurikulum: od teorije do odgojne prakse /  |c Neven Hrvatić. 
246 3 |i Naslov na engleskom:  |a Intercultural Curriculum: from theory to practice Education 
300 |f str. 
520 |a U strukturiranju nacionalnog kurikuluma multikulturalno okružje predstavlja jednu od temeljnih odrednica. Definiranje bitnih kurikularnih sastavnica zavist će i od interkulturalnih predispozicija učenika (pravo na različitost, pridonosi ostvarivanju jednakih mogućnosti i priprema za zajednički život u demokratskom društvu.) Nacionalni kurikulum predviđa sadržaje i za pripadnike nacionalnih manjina, a transdisciplinarna i interdisciplinarna područja, također su dio modernoga nacionalnoga kurikuluma. Sadržaji učenja (definirani nastavnim programima) interkulturalno su određeni, tako da se može govoriti o intrekulturalnim dimenzijama nacionalnog (školskog) kurikuluma i/ili interkulturalnom kurikulumu. Interkulturalna određenost kurikuluma znači da se posebnosti kulturne i socijalne sredine (suodnosa većinske i manjinskih zajednica) uključuju u sva područja rada škole: oblikovanje temeljnih moralnih vrijednosti, nastavne sadržaje, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti, suradnju s roditeljima i okružjem, a interkulturalni pristup jedna je od važnih odrednica školskog, (razrednog/učeničkog) kurikuluma. 
536 |a Projekt MZOS  |f 130-1301761-1769 
546 |a HRV 
690 |a 5.07 
693 |a nacionalni kurikulum, interkulturalne dimenzije, teorija, odgojna praksa  |l hrv  |2 crosbi 
693 |a national curriculum, intercultural dimension, theory, educational practice  |l eng  |2 crosbi 
700 |4 aut 
773 0 |a Znanstveni kolokvij "Kurikulum suvremenog odgoja i škole" (4.-6.09.2009. ; Brijuni, Hrvatska) 
942 |c RZB  |u 2  |v Nista  |z Znanstveni - Pozvano - ppt  |t 3.16 
999 |c 316506  |d 316504