Stereotypes of old age
Ageing, more than a demographic phenomenon (a consolidated process in Europe, still a recent one in Brazil), is a social construction influenced by the media. Advertising, which simultaneously reflects and contributes to the construction of social values, uses stereotypes as a tool for creating easi...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001075069 |
---|---|
Matična publikacija: |
Medijske studije (Online) 10 (2019), 20 ; str. 69-88 |
Glavni autori: | Monteiro Machado, Christiane (Author), Sousa, Jorge Pedro |
Vrsta građe: | e-članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
https://doi.org/10.20901/ms.10.20.4 Hrčak |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:
Internet
https://doi.org/10.20901/ms.10.20.4Hrčak