Stereotypes of old age

Ageing, more than a demographic phenomenon (a consolidated process in Europe, still a recent one in Brazil), is a social construction influenced by the media. Advertising, which simultaneously reflects and contributes to the construction of social values, uses stereotypes as a tool for creating easi...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01001075069
Matična publikacija: Medijske studije (Online)
10 (2019), 20 ; str. 69-88
Glavni autori: Monteiro Machado, Christiane (Author), Sousa, Jorge Pedro
Vrsta građe: e-članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: https://doi.org/10.20901/ms.10.20.4
Hrčak

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

https://doi.org/10.20901/ms.10.20.4
Hrčak