Plazanić, V. (2002). Odnos karakteristika izvora, snage poruke i razine samomotrenja primatelja u promotivnoj persuazivnoj komunikaciji: Odnos karakteristika izvora, snage poruke i razine samomotrenja primatelja u promotivnoj persuazivnoj komunikaciji : diplomski rad. Zagreb: V. Plazanić.
Chicago stil citiranjaPlazanić, Vesna. Odnos karakteristika izvora, snage poruke i razine samomotrenja primatelja u promotivnoj persuazivnoj komunikaciji: Odnos karakteristika izvora, snage poruke i razine samomotrenja primatelja u promotivnoj persuazivnoj komunikaciji : diplomski rad. Zagreb: V. Plazanić, 2002.
MLA stil citiranjaPlazanić, Vesna. Odnos karakteristika izvora, snage poruke i razine samomotrenja primatelja u promotivnoj persuazivnoj komunikaciji: Odnos karakteristika izvora, snage poruke i razine samomotrenja primatelja u promotivnoj persuazivnoj komunikaciji : diplomski rad. Zagreb: V. Plazanić, 2002.