Dobrota, S. (2000). Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: magistarski rad. Zagreb: Muzička akademija ; Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju.
Chicago stil citiranjaDobrota, Snježana. Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: magistarski rad. Zagreb: Muzička akademija ; Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2000.
MLA stil citiranjaDobrota, Snježana. Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: Utjecaj aktivnog slušanja glazbe na razvoj perceptivnih sposobnosti djece rane školske dobi (1., 2. i 3. razred osnovne škole: magistarski rad. Zagreb: Muzička akademija ; Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2000.