Pavlin-Bernardić, N. (2007). Kad u matematici više zapravo znači manje: Razvoj uspješnosti i analiza dječjih pogrešaka pri rješavanju problemskih matematičkih zadataka: Kad u matematici više zapravo znači manje: Razvoj uspješnosti i analiza dječjih pogrešaka pri rješavanju problemskih matematičkih zadataka. 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Program i sažeci priopćenja.
Chicago stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Kad u matematici više zapravo znači manje: Razvoj uspješnosti i analiza dječjih pogrešaka pri rješavanju problemskih matematičkih zadataka: Kad u matematici više zapravo znači manje: Razvoj uspješnosti i analiza dječjih pogrešaka pri rješavanju problemskih matematičkih zadataka." 2007.
MLA stil citiranjaPavlin-Bernardić, Nina. "Kad u matematici više zapravo znači manje: Razvoj uspješnosti i analiza dječjih pogrešaka pri rješavanju problemskih matematičkih zadataka: Kad u matematici više zapravo znači manje: Razvoj uspješnosti i analiza dječjih pogrešaka pri rješavanju problemskih matematičkih zadataka." 2007.