Tkalec-Starčević, S. (1996). Strateško odlučivanje u marketingu u turizmu zemalja na prijelazu iz planske u tržišnu privredu: Strateško odlučivanje u marketingu u turizmu zemalja na prijelazu iz planske u tržišnu privredu : doktorska disertacija. Zagreb: S. Tkalec-Starčević.
Chicago stil citiranjaTkalec-Starčević, Sonja. Strateško odlučivanje u marketingu u turizmu zemalja na prijelazu iz planske u tržišnu privredu: Strateško odlučivanje u marketingu u turizmu zemalja na prijelazu iz planske u tržišnu privredu : doktorska disertacija. Zagreb: S. Tkalec-Starčević, 1996.
MLA stil citiranjaTkalec-Starčević, Sonja. Strateško odlučivanje u marketingu u turizmu zemalja na prijelazu iz planske u tržišnu privredu: Strateško odlučivanje u marketingu u turizmu zemalja na prijelazu iz planske u tržišnu privredu : doktorska disertacija. Zagreb: S. Tkalec-Starčević, 1996.