APA stil citiranja

Kurnoga Živadinović, N. (2002). Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja: Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja : magistarski rad. Zagreb: N. Kurnoga Živadinović.

Chicago stil citiranja

Kurnoga Živadinović, Nataša. Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja: Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja : magistarski rad. Zagreb: N. Kurnoga Živadinović, 2002.

MLA stil citiranja

Kurnoga Živadinović, Nataša. Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja: Primjena faktorske analize u istraživanju tržišta za potrebe oglašavanja : magistarski rad. Zagreb: N. Kurnoga Živadinović, 2002.

Napomena: Ova citiranost nije uvijek 100% točna.