Dobi Barišić, K., Divjak, B., & Kirinić, V. (2018). Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja: Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja : doktorski rad = The influence of peer and self-assessment on future teachers' approach to learning and use of information and communication technology : doctoral thesis. Varaždin.
Chicago stil citiranjaDobi Barišić, Karolina, Blaženka Divjak, and Valentina Kirinić. Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja: Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja : doktorski rad = The influence of peer and self-assessment on future teachers' approach to learning and use of information and communication technology : doctoral thesis. Varaždin, 2018.
MLA stil citiranjaDobi Barišić, Karolina, Blaženka Divjak, and Valentina Kirinić. Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja: Utjecaj vršnjačke procjene i samoprocjene na pristup učenju i primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije kod budućih učitelja : doktorski rad = The influence of peer and self-assessment on future teachers' approach to learning and use of information and communication technology : doctoral thesis. Varaždin, 2018.