APA stil citiranja

Aslam, W. (2018). The role of customer trust, service quality and value dimensions in determining satisfaction and loyalty: The role of customer trust, service quality and value dimensions in determining satisfaction and loyalty : an empirical study of mobile telecommunication industry in Pakistan = Uloga potrošačeva povjerenja, kvalitete usluge i dimenzija vrijednosti pri određivanju zadovoljstva i lojalnosti : empirijsko istraživanje mobilne telekomunikacijske industrije u Pakistanu. Tržište (Zagreb).

Chicago stil citiranja

Aslam, Wajeeha. "The role of customer trust, service quality and value dimensions in determining satisfaction and loyalty: The role of customer trust, service quality and value dimensions in determining satisfaction and loyalty : an empirical study of mobile telecommunication industry in Pakistan = Uloga potrošačeva povjerenja, kvalitete usluge i dimenzija vrijednosti pri određivanju zadovoljstva i lojalnosti : empirijsko istraživanje mobilne telekomunikacijske industrije u Pakistanu." 2018.

MLA stil citiranja

Aslam, Wajeeha. "The role of customer trust, service quality and value dimensions in determining satisfaction and loyalty: The role of customer trust, service quality and value dimensions in determining satisfaction and loyalty : an empirical study of mobile telecommunication industry in Pakistan = Uloga potrošačeva povjerenja, kvalitete usluge i dimenzija vrijednosti pri određivanju zadovoljstva i lojalnosti : empirijsko istraživanje mobilne telekomunikacijske industrije u Pakistanu." 2018.

Napomena: Ova citiranost nije uvijek 100% točna.