Zasnivanje prilagodljivih sučelja za interaktivne sustave učenja
Inteligentni tutorski sustavi, ITSovi, predstavljaju generaciju računalnom podržanih sustava obrazovanja koji nastoje imitirati sposobnosti živog učitelja, prilagođavanjem kako samog sadržaja tako i načina poimanja područnog znanja u ovisnosti o učenikovim sposobnostima. Potreba stjecanja različitih...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:27403/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Granić, Andrina (-) |
Ostali autori: | Glavinić, Vlado (Thesis advisor) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Zagreb :
A. Granić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,
2002.
|
APA stil citiranja
Granić, A., & Glavinić, V. (2002). Zasnivanje prilagodljivih sučelja za interaktivne sustave učenja: Zasnivanje prilagodljivih sučelja za interaktivne sustave učenja : doktorska disertacija. Zagreb: A. Granić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva.
Chicago stil citiranjaGranić, Andrina, and Vlado Glavinić. Zasnivanje prilagodljivih sučelja za interaktivne sustave učenja: Zasnivanje prilagodljivih sučelja za interaktivne sustave učenja : doktorska disertacija. Zagreb: A. Granić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2002.
MLA stil citiranjaGranić, Andrina, and Vlado Glavinić. Zasnivanje prilagodljivih sučelja za interaktivne sustave učenja: Zasnivanje prilagodljivih sučelja za interaktivne sustave učenja : doktorska disertacija. Zagreb: A. Granić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2002.