Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja

Udaljeno učenje putem Interneta danas više nije novost ni u svijetu, niti u Hrvatskoj. Postojeći obrazovni programi su interaktivni, multimedijalni, omogućuju samoučenje, samotestiranje i interakciju s mentorom. Međutim, vrlo je malo sustava koji se prilagođuju studentu prateći njegov napredak i nje...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:28159/Similar
Glavni autor: Prišćan, Sonja (-)
Ostali autori: Mornar, Vedran (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : S. Prišćan ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2002.
Predmet:

APA stil citiranja

Prišćan, S., & Mornar, V. (2002). Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja: Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja : magistarski rad. Zagreb: S. Prišćan ; Fakultet elektrotehnike i računarstva.

Chicago stil citiranja

Prišćan, Sonja, and Vedran Mornar. Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja: Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja : magistarski rad. Zagreb: S. Prišćan ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2002.

MLA stil citiranja

Prišćan, Sonja, and Vedran Mornar. Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja: Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja : magistarski rad. Zagreb: S. Prišćan ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2002.