Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja
Udaljeno učenje putem Interneta danas više nije novost ni u svijetu, niti u Hrvatskoj. Postojeći obrazovni programi su interaktivni, multimedijalni, omogućuju samoučenje, samotestiranje i interakciju s mentorom. Međutim, vrlo je malo sustava koji se prilagođuju studentu prateći njegov napredak i nje...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:28159/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Prišćan, Sonja (-) |
Ostali autori: | Mornar, Vedran (Thesis advisor) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Zagreb :
S. Prišćan ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,
2002.
|
Predmet: |
APA stil citiranja
Prišćan, S., & Mornar, V. (2002). Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja: Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja : magistarski rad. Zagreb: S. Prišćan ; Fakultet elektrotehnike i računarstva.
Chicago stil citiranjaPrišćan, Sonja, and Vedran Mornar. Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja: Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja : magistarski rad. Zagreb: S. Prišćan ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2002.
MLA stil citiranjaPrišćan, Sonja, and Vedran Mornar. Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja: Adaptivno podučavanje zasnovano na teoriji prostora znanja : magistarski rad. Zagreb: S. Prišćan ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2002.