|
|
|
|
LEADER |
04441nam a2200229uu 4500 |
005 |
20190321153647.0 |
008 |
s2003 ci a |||||||||| ||hrv|d |
035 |
|
|
|a HR-ZaFER 33547
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
041 |
|
|
|a hrv
|
080 |
|
|
|a 621.39
|h ELEKTROTEHNIKA
|j TELEKOMUNIKACIJE. TELEUPRAVLJANJE (DALJINSKO)
|e 621.3
|9 1248
|
100 |
1 |
|
|9 30582
|a Bandalović, Neven
|
245 |
|
|
|a Oblikovanje raspodijeljenih usluga pokretanih iz poziva :
|b magistarski rad /
|c Neven Bandalović ; [mentor Ignac Lovrek]
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b N. Bandalović ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,
|c 2003.
|
300 |
|
|
|a 115 str. :
|b graf.prikazi ;
|c 30 cm. +
|e CD
|
504 |
|
|
|a Bibliografija str. 109-110.
|
520 |
|
|
|a Predmet istraživanja ovog magistarskog rada jest analiza procesa i tehnologije oblikovanja
raspodijeljenih telekomunikacijskih usluga pokretanih iz poziva. Kako se složene usluge ne
mogu učinkovito realizirati digitalnim komutacijskim čvorom, uvode se posebni poslužitelji,
te se usluge izvode raspodijeljeno između više sustava u mreži.
Zadatak magistarskog rada je istražiti modele raspodijeljenog procesiranja usluga i tok
informacija u višeplatformskom okruženju, a posebice skup protokola, upravljanje resursima
te raspodjelu podataka i održavanje njihove konzistentnosti, za usluge pokretane iz poziva.
U radu su opisani osnovni principi otvorenih sustava, a posebice svojstva omogućavanja
otvorenog dohvata usluga. Također, obrađen je model uspostave poziva i usluge pokretane iz
poziva u takvom otvorenom sustavu. Kako su otvoreni sustavi u svojoj realizaciji najčešće
raspodijeljeni, dana je osnovna analiza raspodijeljenog procesiranja u višeplatformskom
okruženju, te su opisani principi temeljnih modela i arhitektura raspodijeljenih sustava.
Poseban naglasak je na udaljenim pozivima procedura i objekata, te na analizi prilagodljive
komunikacijske okoline pogodne za realizaciju telekomunikacijskih usluga u stvarnom
vremenu.
Realizirana telekomunikacijska usluga za nadzor komunikacije opisana je i analizirana
formalnim modelom. Prikazana je arhitektura raspodijeljenog sustava za realizaciju ove
usluge, te je dana analiza obavljene eksperimentalne procjene izvedbenih mogućnosti
realiziranog telekomunikacijskog sustava.
Ključne riječi:
– otvoreni sustav
– otvoreni dohvat usluge
– usluga pokretana iz poziva
– telekomunikacijska mreža
– raspodijeljeni sustav
– udaljeni poziv procedure
– udaljeni poziv objekta
– model poziva i usluge
|
520 |
|
|
|a The research scope of this thesis is the analysis of the process and technology for design of
distributed telecommunication services triggered by call. Since complex services cannot be
efficiently realized within digital switching node, special servers are introduced, and services
are executed in the distributed environment consisting of number of nodes in the network.
Main research tasks are distributed services processing models and information flow in
multiplatform environment, with special emphasis on protocol sets, resource management,
data distribution and consistency, for services triggered by call.
This thesis addresses basic principles of open systems and, especially, open service access
features. Also, study includes models for call establishment and service triggered by call in
such an open system. Since open systems are mostly realized as distributed systems, the
analysis of distributed processing in multiplatform environment is made, and principles of
basic models and architectures for distributed systems are described. Special emphasis is
given for remote procedure calls and remote object invocations, with detailed analysis of the
adaptive communication environment that is suitable for realization of real-time
telecommunication services.
Realized telecommunication service for lawful communication interception is described and
analyzed using formal Petri Net model. In addition, distributed system architecture for
realization of this service is described, followed by the analysis and the experimental
evaluation of performance capabilities of this telecommunication system.
Keywords:
– open system
– open service access
– service triggered by call
– telecommunication network
– distributed system
– remote procedure call
– remote object invocation
– call and service model
|
700 |
|
|
|4 ths
|9 6356
|a Lovrek, Ignac
|
942 |
|
|
|c M
|2 udc
|
990 |
|
|
|a 31351
|
999 |
|
|
|c 29162
|d 29162
|