|
|
|
|
LEADER |
02559nam a2200229uu 4500 |
005 |
20190228100503.0 |
008 |
s2006 ci a |||||||||| ||hrv|d |
035 |
|
|
|a HR-ZaFER 34348
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
041 |
|
|
|a hrv
|
080 |
|
|
|a 621.39:004.6/.8
|h ELEKTROTEHNIKA
|j Telekomunikacijski sustavi u odnosu na računalne sustave i baze znanja
|e 621.3
|9 2891
|
100 |
1 |
|
|9 31167
|a Dragun, Nenad
|
245 |
|
|
|a Izvođenje baze znanja iz baza podataka u sustavu upravljanja telekomunikacijskom mrežom :
|b magistarski rad /
|c Nenad Dragun ; [mentor Marijan Kunštić]
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b N. Dragun ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,
|c 2006.
|
300 |
|
|
|a 101 str. :
|b graf. prikazi ;
|c 30 cm +
|e CD
|
504 |
|
|
|a Bibliografija str. 94-96.
|
520 |
|
|
|a Ovaj rad definira bazu znanja kao metodologiju za upravljanje znanjem s ciljem prikupljanja, organiziranja i povećanja dostupnosti znanja. Primjenom ovih principa i korištenjem formalizma pravila u području upravljanja telekomunikacijskom mrežom, izveden je model baze znanja za spomenuto područje. Izloženi model razlikuje tri sloja baze znanja: (1) mrežni sloj s ciljem uvida u mrežnu infrastrukturu, (2) sloj upravljanja mrežom i (3) sloj pravila upravljanja mrežom. Primjenjivost ovog modela, kao i njegova mogućnost uklapanja u postojeće OSS sustave, dokazana je na primjeru izvedbe stvarne baze znanja upravljanja telekomunikacijskom mrežom.
Ključne riječi:
Znanje, Upravljanje znanjem, Okviri, Upravljanje telekomunikacijskom mrežom, Mrežni alarmi, Operations Support System, Baza podataka, Pravila, Ontologija, Baza znanja
|
520 |
|
|
|a This thesis defines knowledge base as a methodology for knowledge management whose purpose is collecting, organizing of knowledge as well as expanding its availability. By applying these principles and using rule formalism in the field of telecommunication network management, a new model of knowledge base has been presented. The given model implements three layers inside knowledge base (1) network layer with network infrastructure overview, (2) network management layer and (3) network management rules layer. This model has been verified through implementation of real knowledge base and its integration with existing operations support systems.
Keywords:
Knowledge, Knowledge management, Frames, Telecommunication network management, Network alarms, Operations Support System, Database, Rules, Ontology, Knowledge base
|
700 |
|
|
|4 ths
|9 5805
|a Kunštić, Marijan
|
942 |
|
|
|c M
|2 udc
|
990 |
|
|
|a 32136
|
999 |
|
|
|c 29943
|d 29943
|