Izvođenje baze znanja iz baza podataka u sustavu upravljanja telekomunikacijskom mrežom

Ovaj rad definira bazu znanja kao metodologiju za upravljanje znanjem s ciljem prikupljanja, organiziranja i povećanja dostupnosti znanja. Primjenom ovih principa i korištenjem formalizma pravila u području upravljanja telekomunikacijskom mrežom, izveden je model baze znanja za spomenuto područje. I...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:29943/Details
Glavni autor: Dragun, Nenad (-)
Ostali autori: Kunštić, Marijan (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : N. Dragun ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2006.
LEADER 02559nam a2200229uu 4500
005 20190228100503.0
008 s2006 ci a |||||||||| ||hrv|d
035 |a HR-ZaFER 34348 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
041 |a hrv 
080 |a 621.39:004.6/.8  |h ELEKTROTEHNIKA  |j Telekomunikacijski sustavi u odnosu na računalne sustave i baze znanja  |e 621.3  |9 2891 
100 1 |9 31167  |a Dragun, Nenad 
245 |a Izvođenje baze znanja iz baza podataka u sustavu upravljanja telekomunikacijskom mrežom :  |b magistarski rad /  |c Nenad Dragun ; [mentor Marijan Kunštić] 
260 |a Zagreb :  |b N. Dragun ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,  |c 2006. 
300 |a 101 str. :  |b graf. prikazi ;  |c 30 cm +  |e CD 
504 |a Bibliografija str. 94-96. 
520 |a Ovaj rad definira bazu znanja kao metodologiju za upravljanje znanjem s ciljem prikupljanja, organiziranja i povećanja dostupnosti znanja. Primjenom ovih principa i korištenjem formalizma pravila u području upravljanja telekomunikacijskom mrežom, izveden je model baze znanja za spomenuto područje. Izloženi model razlikuje tri sloja baze znanja: (1) mrežni sloj s ciljem uvida u mrežnu infrastrukturu, (2) sloj upravljanja mrežom i (3) sloj pravila upravljanja mrežom. Primjenjivost ovog modela, kao i njegova mogućnost uklapanja u postojeće OSS sustave, dokazana je na primjeru izvedbe stvarne baze znanja upravljanja telekomunikacijskom mrežom. Ključne riječi: Znanje, Upravljanje znanjem, Okviri, Upravljanje telekomunikacijskom mrežom, Mrežni alarmi, Operations Support System, Baza podataka, Pravila, Ontologija, Baza znanja 
520 |a This thesis defines knowledge base as a methodology for knowledge management whose purpose is collecting, organizing of knowledge as well as expanding its availability. By applying these principles and using rule formalism in the field of telecommunication network management, a new model of knowledge base has been presented. The given model implements three layers inside knowledge base (1) network layer with network infrastructure overview, (2) network management layer and (3) network management rules layer. This model has been verified through implementation of real knowledge base and its integration with existing operations support systems. Keywords: Knowledge, Knowledge management, Frames, Telecommunication network management, Network alarms, Operations Support System, Database, Rules, Ontology, Knowledge base 
700 |4 ths  |9 5805  |a Kunštić, Marijan 
942 |c M  |2 udc 
990 |a 32136 
999 |c 29943  |d 29943