|
|
|
|
LEADER |
03260nam a2200229uu 4500 |
005 |
20190218100909.0 |
008 |
s2007 ci a |||||||||| ||eng|d |
035 |
|
|
|a HR-ZaFER 34724
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
041 |
|
|
|a eng
|
080 |
|
|
|a 621.39:794
|h Strojarstvo općenito. Nuklearna tehnologija. Električno inženjerstvo. Strojevi
|j Telekomunikacije.Telegrafija. Telefonija. Radiokumunikacije. Videotehnologija i oprema. Daljinsko upravljanje U ODNOSU NA Igre na ploči ili na stolu
|e 621
|9 2959
|
100 |
1 |
|
|9 31454
|a Graf, Alan
|
245 |
|
|
|a Server for multiplayer games in mobile network = Poslužitelj za igre s više sudionika u pokretnoj mreži :
|b master thesis = magistarski rad /
|c Alan Graf ; [mentor Ignac Lovrek]
|
260 |
|
|
|a Zagreb :
|b A. Graf ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,
|c 2007.
|
300 |
|
|
|a vi, 109 str. :
|b graf. prikazi ;
|c 30 cm. +
|e CD
|
504 |
|
|
|a Bibliografija str. 99-102
|
520 |
|
|
|a Magistarski rad istražuje pitanja vezana uz nalaženje igrača za igre s više igrača u pokretnoj mreži. Rad predlaže i implementira uvođenje vještine igrača (player skill level, Psk) kao parametra u potrazi za protivnicima sa ciljem nalaženja izazovnih igrača za igranje. U igrama s više igrača nalaženje izazovnih igrača jednako je važno za kvalitetan doživljaj igre kao i dobra kvaliteta veze. Ocjenjivanje igrača s obzirom na uspjeh u igri i razliku u vještini igrača Psk je bitno kako bi osiguralo pravednu nagradu igraču za trud uložen u igri. Rad implementira sustav za ocjenjivanje (rating system) koji korištenjem neizrazite logike (fuzzy logic) izračunava Psk, uzimajući pritom u obzir igračev uspjeh u igri i razliku u vještini igrača. Završno pitanje obrađeno u radu je problem malog broja potencijalnih igrača u pokretnoj mreži, otkrivanje tehnika za njegovo povećanje, što je rezultiralo prijedlogom arhitekture usluge za igranje.
Ključne riječi:
pronalaženje igrača, ocjenjivanje igrača, igre s više igrača u pokretnoj mreži, igračke zajednice.
|
520 |
|
|
|a The master thesis investigates issues related to finding players for a multiplayer gaming session in a mobile network. Thesis proposes and implements the introduction of a player skill level parameter Psk in the opponent search with the goal to find challenging opponents for a multiplayer gaming session. In multiplayer games finding challenging opponents is equally important for the player's overall enjoyment of the game as the connection quality. Rating players according to their in-game success and difference in Psk between opponents is important for providing a player with a joust reward for the effort invested in playing. The thesis implements a rating system for evaluating Psk by using the Fuzzy Logic rating algorithm that takes into account a player's in-game success and the Psk difference between players. The final issue investigated in the thesis was the problem of a small mobile player base and finding techniques to increase it, resulting in a proposal architecture of a gaming service.
Keywords:
player rating, finding players, mobile multiplayer gaming, player matchmaking,
gaming community.
|
700 |
|
|
|4 ths
|9 6356
|a Lovrek, Ignac
|
942 |
|
|
|c M
|2 udc
|
990 |
|
|
|a 32474
|
999 |
|
|
|c 30315
|d 30315
|