Server for multiplayer games in mobile network = Poslužitelj za igre s više sudionika u pokretnoj mreži

Magistarski rad istražuje pitanja vezana uz nalaženje igrača za igre s više igrača u pokretnoj mreži. Rad predlaže i implementira uvođenje vještine igrača (player skill level, Psk) kao parametra u potrazi za protivnicima sa ciljem nalaženja izazovnih igrača za igranje. U igrama s više igrača nalažen...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:30315/Details
Glavni autor: Graf, Alan (-)
Ostali autori: Lovrek, Ignac (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: eng
Impresum: Zagreb : A. Graf ; Fakultet elektrotehnike i računarstva, 2007.
LEADER 03260nam a2200229uu 4500
005 20190218100909.0
008 s2007 ci a |||||||||| ||eng|d
035 |a HR-ZaFER 34724 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
041 |a eng 
080 |a 621.39:794  |h Strojarstvo općenito. Nuklearna tehnologija. Električno inženjerstvo. Strojevi  |j Telekomunikacije.Telegrafija. Telefonija. Radiokumunikacije. Videotehnologija i oprema. Daljinsko upravljanje U ODNOSU NA Igre na ploči ili na stolu  |e 621  |9 2959 
100 1 |9 31454  |a Graf, Alan 
245 |a Server for multiplayer games in mobile network = Poslužitelj za igre s više sudionika u pokretnoj mreži :  |b master thesis = magistarski rad /  |c Alan Graf ; [mentor Ignac Lovrek] 
260 |a Zagreb :  |b A. Graf ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,  |c 2007. 
300 |a vi, 109 str. :  |b graf. prikazi ;  |c 30 cm. +  |e CD 
504 |a Bibliografija str. 99-102 
520 |a Magistarski rad istražuje pitanja vezana uz nalaženje igrača za igre s više igrača u pokretnoj mreži. Rad predlaže i implementira uvođenje vještine igrača (player skill level, Psk) kao parametra u potrazi za protivnicima sa ciljem nalaženja izazovnih igrača za igranje. U igrama s više igrača nalaženje izazovnih igrača jednako je važno za kvalitetan doživljaj igre kao i dobra kvaliteta veze. Ocjenjivanje igrača s obzirom na uspjeh u igri i razliku u vještini igrača Psk je bitno kako bi osiguralo pravednu nagradu igraču za trud uložen u igri. Rad implementira sustav za ocjenjivanje (rating system) koji korištenjem neizrazite logike (fuzzy logic) izračunava Psk, uzimajući pritom u obzir igračev uspjeh u igri i razliku u vještini igrača. Završno pitanje obrađeno u radu je problem malog broja potencijalnih igrača u pokretnoj mreži, otkrivanje tehnika za njegovo povećanje, što je rezultiralo prijedlogom arhitekture usluge za igranje. Ključne riječi: pronalaženje igrača, ocjenjivanje igrača, igre s više igrača u pokretnoj mreži, igračke zajednice.  
520 |a The master thesis investigates issues related to finding players for a multiplayer gaming session in a mobile network. Thesis proposes and implements the introduction of a player skill level parameter Psk in the opponent search with the goal to find challenging opponents for a multiplayer gaming session. In multiplayer games finding challenging opponents is equally important for the player's overall enjoyment of the game as the connection quality. Rating players according to their in-game success and difference in Psk between opponents is important for providing a player with a joust reward for the effort invested in playing. The thesis implements a rating system for evaluating Psk by using the Fuzzy Logic rating algorithm that takes into account a player's in-game success and the Psk difference between players. The final issue investigated in the thesis was the problem of a small mobile player base and finding techniques to increase it, resulting in a proposal architecture of a gaming service. Keywords: player rating, finding players, mobile multiplayer gaming, player matchmaking, gaming community. 
700 |4 ths  |9 6356  |a Lovrek, Ignac 
942 |c M  |2 udc 
990 |a 32474 
999 |c 30315  |d 30315