Optimizacija web-sjedišta korištenjem metoda istraživanja tržišta i web-analitike

SAŽETAK: Internet je svojim razvojem omogućio lakšu dostupnost informacija i veću osvještenost korisnika. Korisnici su puno više informirani i sve zahtjevniji. Zahtjeve tržišta nije moguće uvijek pogoditi, niti predvidjeti, stoga je potrebno provoditi istraživanja tržišta. Provođenjem istraživanja t...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:44874/Details
Glavni autor: Šapina, Andrijana (-)
Ostali autori: Gledec, Gordan (Thesis advisor)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb, A. Šapina ; Sveučilište u Zagrebu, Centar za poslijediplomske studije, 2016
LEADER 04404nam a22001937a 4500
005 20180404181725.0
008 160209s ci ||||| m||| 00| 0 hrv d
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
080 |9 34843  |a 004.774.055:[519.23-052+339.13.021-052] 
100 |9 34841  |a Šapina, Andrijana 
245 |a Optimizacija web-sjedišta korištenjem metoda istraživanja tržišta i web-analitike :  |b [specijalistički] završni rad /  |c Andrijana Šapina ; [mentor Gordan Gledec] 
260 |a Zagreb,   |b A. Šapina ; Sveučilište u Zagrebu, Centar za poslijediplomske studije,  |c 2016 
300 |a 96 listova :   |b ilustr. u boji ;   |c 30 cm +  |e CD 
504 |a Bibliografija: listovi 87-89. - Sažetak na eng. i hrv. jeziku. - Životopis 
520 |a SAŽETAK: Internet je svojim razvojem omogućio lakšu dostupnost informacija i veću osvještenost korisnika. Korisnici su puno više informirani i sve zahtjevniji. Zahtjeve tržišta nije moguće uvijek pogoditi, niti predvidjeti, stoga je potrebno provoditi istraživanja tržišta. Provođenjem istraživanja tržišta smanjuje se rizik poslovanja. Osim istraživanja tržišta, potrebno je provoditi i praćenje korisničkih aktivnosti kroz analitiku weba. Takvim analizama dobivaju se segmenti potrošača, odnosno ciljne skupine prema kojima se radi direktna i specifična komunikacija, jer posjetitelji određene web stranice nisu svi korisnici weba, nego ciljne skupine s određenim interesima. Da bi se dobio potpuni uvid u ponašanja korisnika na webu potrebno je upariti dva spomenuta segmenta: istraživanje tržišta i analitiku weba. U istraživanju tržišta za online testiranja najčešće se provodi ispitivanje korisnika kroz web ankete, a u analitici weba najčešće se koristi metoda AB testova za poboljšanje značajki web stranice. Navedene metode i dobiveni rezultati objašnjeni su na studijskom primjeru web stranice Coolinarika. Coolinarika je kulinarski web portal u vlasništvu kompanije Podravka, posvećen umijeću kuhanja i pripravljanja hrane. Coolinarika je otvorena prema svim korisnicima i postala je svojevrsna društvena mreža. Komunikacija i interakcija između korisnika i Coolinarike, ali i između korisnika međusobno je stalna. Time korisnici Coolinarike postaju njezini aktivni članovi koji imaju priliku aktivno stvarati sadržaj web stranice, sudjelovati u istraživanjima i činiti testni uzorak. -   |b KLJUČNE RIJEČI: web, Internet stranica, istraživanje tržišta, online anketa, analitika weba, Google analytics, AB test, segmentacija korisnika, Coolinarika 
520 |a SUMMARY: With the development of Internet an easier access to information and greater customer awareness is enabled. Users are much more informed and more demanding. Market demand is not always possible to guess or predict, therefore it is necessary to conduct market research. Market research process reduces the risk of wrong business decissions. Beside market research process, it is necessary to implement and monitor user activities through web analytics. With these analyzes it is possible to obtain segments of consumers or target groups, to which a direct and specific communication is made, because visitors of certain websites are not all users on the web, than target groups with specific interests. In order to gain a complete insight into user behavior on the Web we need to pair the two mentioned segments: market research and web analytics. In a market research process for online testing, testing the user through a web survey is usually carried out. Web analytics commonly used AB test method to improve the features of the website. These methods and the results are explained using the example of a website Coolinarika. Coolinarika is a culinary web portal owned by Podravka, dedicated to the art of cooking and preparing food. Coolinarika is open to all users and it's become a kind of social network. Communication and interaction between the user and the Coolinarika, but also between users itself is constant. Thus Coolinarika users become its active members who have the opportunity to actively create site contents, participate in market research and be a test sample for research. -   |b KEY WORDS: Web, Internet site, Market research, online survey, Web analytics, Google analytics, AB testing, user segmentation, Coolinarika 
700 |4 ths  |9 18164  |a Gledec, Gordan  |e mentor 
942 |2 udc  |c S 
999 |c 44874  |d 44874