Python za znatiželjne

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:44890/Details
Ostali autori: Kalafatić, Zoran (-), Pošćić, Antonio, Šegvić, Siniša, Šribar, Julijan
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Element, 2016.
Izdanje: 1. izd
LEADER 03378nam a22003258i 4500
003 HR-ZaFER
005 20160302110937.0
008 160223s2016 ci 001 0 hrv
020 |a 9789531976275 
040 |a HR-ZaNSK   |b hrv   |c HR-ZaNSK   |e ppiak  |d HR-ZaFER 
042 |a croatica 
044 |a ci   |c hr 
080 1 |a 004.43Python(035)   |2 MRF 2011. 
080 1 |a (035)   |2 MRF 2011. 
245 0 0 |a Python za znatiželjne :   |b sasvim drukčiji pogled na programiranje /   |c Zoran Kalafatić ... [et al.]. 
250 |a 1. izd. 
260 |a Zagreb :   |b Element,   |c 2016. 
300 |a 514 str. ;   |c 24 cm. 
500 |a Ostali zastupljeni autori: Antonio Pošćić, Siniša Šegvić, Julijan Šribar 
504 |a Bibliografija. 
504 |a Kazalo. 
505 |t O programiranju. Programski jezici. Programski jezik Python. Pokretanje programa u Pythonu. Dodatna programska podrška.   |t Rukovanje jednostavnim podatcima. Prikazivanje podataka tipovima i objektima. Imena i naredbe. Prikaz teksta. Višestruka imena neizmjenjivih objekata.   |t Upravljanje tokom izvođenja programa. Uvjetno izvođenje. Doseg imena definiranihu složenim naredbama. Uvjetni izraz. Programske petlje. Naredba pass. Crtanje s pomoću iterativnih postupaka.   |t Kolekcije objekata. Osnovne operacije nad kolekcijama i pobrojivim tipovima. Slijedne kolekcije. Višestruka imena izmjenljivih objekata. Asocijativne kolekcije. prozivanje kolekcija kao alternativa uvjetnim naredbama. Izmjena kolekcija u petljama. Kolekcija biblioteke Python. Uvod u iteratore Pythona. Rukovanje pobrojivim objektima.   |t Jednostavni iterativni postupci. Linearno pretraživanje. Premještanje elementa liste. Rastav na proste faktore. Djelitelji i višekratnici. Probabilističko određivanje broja "pi".   |t Funkcije i argumenti. Što su funkcije i čemu služe. Argumenti funkcija. Povratne vrijednosti funkcija. Još o argumentima funkcija. Elementi funkcijskog stila. Funkcije u praksi.   |t Moduli i paketi. Moduli. Paketi. Pokretanje i ispitivanje modula i paketa. Važniji izvedbeni detalji. Još neke korisne mogućnosti.   |t Razredi i objekti. Zašto objekti? Potapanje brodova. Definicija razreda. Inicijalizacija objekta. Pristup članovima objekta. Definiranje modela. Uloga imena self. Statički članovi. Definiranje odgovornosti razreda. Specijalne metode razreda. Obrada gađanja protivničkog igrača. Gađanje brodova. Nasljeđivanje.   |t Rukovanje iznimkama. Zašto se uopće koristiti mehanizmom iznimk ? O iznimkama. Kada se javljaju iznimke ? Kako iznimke utječu na izvođenje programa? Jednostavna obrada iznimaka. Usporedba iznimaka s povratnim kodovima pogreške. Iznimke pospješuju izravno izražavanje namjere programa. Bacanje iznimaka. Korištenje vlastitih tipova iznimaka. Najčešći obrasci bacanja iznimaka. Napredno rukovanje iznimkama. Utjecaj iznimaka na trajanje izvođenja programa. Utjecaj specifikacije iznimke na brzinu hvatanja.   |t Osnovni ulaz i izlaz. Konzolni ulaz. Konzolni izlaz. Datoteke.   |t Primjeri složenijih postupaka. Pronalaženje korijena funkcije bisekcijom. Binarno pretraživanje. Pronalaženje prostih brojeva. Sortiranje podataka.  
700 1 |a Kalafatić, Zoran 
700 1 |a Pošćić, Antonio 
700 1 |a Šegvić, Siniša 
700 1 |a Šribar, Julijan 
942 |2 udc  |c K 
981 |d CIP16/02   |p CRO   |r HRB 
998 |l mapo1601   |c rjko160223 
999 |c 44890  |d 44890