|
|
|
|
LEADER |
02196na a2200217 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20160516012004.0 |
008 |
160221s2014 ci ||||| m||| 00| 0 d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid1319
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
041 |
|
|
|a hrv
|
100 |
1 |
|
|a Abdagić, Adnan
|9 34903
|
245 |
|
|
|a Upravljanje modelima gestama ruku :
|b diplomski rad /
|c Adnan Abdagić ; [mentor Željka Mihajlović].
|
246 |
1 |
|
|a Model manipulation using hand gestures
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b A. Abdagić,
|c 2014.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija str. 41
|
520 |
|
|
|a Interaktivna 3D korisnička sučelja danas postaju sve većim dijelom tehnološke svakodnevnice. U ovom diplomskom radu su proučene mogućnosti uređaja za uzorkovanje pokreta Leap Motion, te njegova mogućnost prepoznavanja gesti. Kroz nekoliko scena praktički su razrađene tehnike interakcije 3D modelom objekta. Ostvareni 3D kontekst je uspješno prikazan korisniku uređajem za prikaz postavljenim ispred očiju Oculus Rift. Pri tome je napravljena kvalitativna ocjena navedenih uređaja, kao i analizirana njihova uporaba u današnjem društvu. Programska podrška je napravljena pomoću programskog jezika C# i razvojnog okruženja Unity.
Ključne riječi: Leap Motion, Oculus Rift, geste, ruke, raspoznavanje uzoraka, 3D, C#, Unity, virtualna stvarnost, upotrebljivost
|
520 |
|
|
|a Interactive 3D user interfaces are becoming an increasing part of everyday technology. This thesis explores the possibility of Leap Motion, a movement tracking device, and his ability to recognize gestures. Through several scenes we explored interaction techniques with 3D model objects. Realized 3D context is successfully displayed to a user display device placed in front of the eyes, Oculus Rift. In doing so, we made a qualitative evaluation of the specified devices, and analyzed their use in today's society. The practical software is built using the C# programming language and the Unity development environment.
Keywords: Leap Motion, Oculus Rift, gestures, hands, pattern recognition, 3D, C#, Unity, virtual reality, usability
|
700 |
1 |
|
|a Mihajlović, Željka
|4 ths
|9 9548
|
942 |
|
|
|c Y
|2 udc
|
999 |
|
|
|c 44906
|d 44906
|