|
|
|
|
LEADER |
02641na a2200241 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20160516012005.0 |
008 |
160221s2014 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid1445
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Grubić, Stevan
|9 35053
|
245 |
|
|
|a Mobilni sustav proširene stvarnosti za obogaćivanje reklamnih plakata multimedijskim sadržajima :
|b diplomski rad /
|c Stevan Grubić ; [mentor Mislav Grgić].
|
246 |
1 |
|
|a Mobile Augmented Reality System for Billboards Enrichment with Multimedia Content
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b S. Grubić,
|c 2014.
|
300 |
|
|
|a 32 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Obradba informacija, šifra smjera: 51, datum predaje: 2014-06-30, datum završetka: 2014-07-04
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Proširena je stvarnost tehnologija čija je upotreba tek nedavno omogućena običnom čovjeku. Ona omogućava da, uz upotrebu modernog mobitela, vidimo stvarni svijet koji je proširen virtualnim elementima. Jedna je od primjena te tehnologije i u reklamiranju, gdje se svaki novi medij pokušava iskoristiti za što efikasnije dopiranje do ciljane skupine korisnika. U ovom radu obrađena je ideja iskorištavanja tehnologije proširene stvarnosti za dodavanje interaktivnih virtualnih elemenata statičnim reklamnim plakatima. Dan je pregled postojećih sustava, i tehnologija koje oni koriste, te je ostvaren sustav za izradu i pregled takvih plakata, na platformi Vuforia integriranoj u okruženje za razvoj igara Unity.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Augmented reality is an emerging technology which has only recently started being massively used. It enables us to see, through our smartphone's camera, the real world augmented with virtual elements. The technology can be applied in marketing, where every new medium is being used for reaching toward targeted audience as efficiently as possible. This work deals with using augmented reality to add interactive virtual elements to static billboards and posters. An overview of existing technologies is given, along with a few commercial applications. Also, a basic system for managing and viewing content for augmented billboards is developed, using the Vuforia platform integrated with Unity game engine.
|
653 |
|
1 |
|a proširena stvarnost
|a reklamni plakati
|a pametni telefon
|a marketing, Android
|a Vuforia
|a Unity
|a ARML
|
653 |
|
1 |
|a augmented reality
|a billboards
|a smartphone
|a marketing
|a Android
|a Vuforia
|a Unity
|a ARML
|
700 |
1 |
|
|a Grgić, Mislav
|4 ths
|9 35054
|
942 |
|
|
|2 udc
|c Y
|
999 |
|
|
|c 44948
|d 44948
|