Animacija pokretana praćenjem lica kao web aplikacija

Sažetak na hrvatskom: Praćenje lica je postupak kojim se tehnikama računalnog vida slijedi ljudsko lice i njegove ključne točke u video slici. Ta je tehnologija u okviru ovog rada korištena za pokretanje animacije lica virtualnog lika. Animacija je ostvarena morphingom, metodom kojom se interpolira...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:45023/Details
Glavni autor: Pičuljan, Neven (-)
Ostali autori: Pandžić, Igor Sunday (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, N. Pičuljan, 2014.
Predmet:
LEADER 02697na a2200241 4500
003 HR-ZaFER
005 20160516012007.0
008 160221s2014 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid1180 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Pičuljan, Neven  |9 35697 
245 |a Animacija pokretana praćenjem lica kao web aplikacija :  |b završni rad /  |c Neven Pičuljan ; [mentor Igor Sunday Pandžić]. 
246 1 |a Performance-driven animation as a web application  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b N. Pičuljan,  |c 2014. 
300 |a 23 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2014-06-13, datum završetka: 2014-07-14 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Praćenje lica je postupak kojim se tehnikama računalnog vida slijedi ljudsko lice i njegove ključne točke u video slici. Ta je tehnologija u okviru ovog rada korištena za pokretanje animacije lica virtualnog lika. Animacija je ostvarena morphingom, metodom kojom se interpolira između neutralnog i deformiranog tijela. Grafički sustav koji je korišten pri izradi aplikacije je biblioteka Three.js temeljena na WebGL-u, a korišten sustav za praćenje lica je Visage|SDK. Grafički sustav je na odgovarajući način povezan sa sustavom praćenja lica. Model dostupnog virtualnog lika je bio izvorno definiran u OBJ formatu, pa je pretvoren u Three.js JSON format kako bi se mogao koristiti u Three.js-u. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: Face tracking is a process where computer vision is used to locate human face and its feature points in video image. In this paper, face tracking is used to gain motion in the face of animated virtual character. Morphing is used in the process of animation. Morphing is a method where interpolation between neutral and deformed body is made. Graphic system used to build the application is Three.js library based on WebGL. Face tracking system used to build the application is Visage|SDK. Graphic system is compatible with face tracking system. Model of the virtual character was initially defined in OBJ format, then it was converted to Three.js JSON format so it could be used in Three.js. 
653 1 |a pokretanje animacije lica virtualnog lika  |a praćenje lica  |a WebGL  |a Three.js  |a HTML5  |a Visage|SDK  |a Morphing  |a Morph Target  |a Action Unit  |a Three.js JSON Model format  |a OBJ format 
653 1 |a Performance Animation  |a Face Tracking  |a WebGL  |a Three.js  |a HTML5  |a Visage|SDK  |a Morphing  |a Morph Target  |a Action Unit  |a Three.js JSON Model format  |a OBJ format 
700 1 |a Pandžić, Igor Sunday  |4 ths  |9 17967 
942 |c Z  |2 udc 
999 |c 45023  |d 45023