Usluge geodruštvenog umrežavanja

Sažetak na hrvatskom: Glavna zadaća usluga društvenih mreža je međusobno povezivanje korisnika. Korisnici se povezuju na temelju zajedničkih interesa, uvjerenja ili aktivnosti. Kako bi povezivanje korisnika bilo što uspješnije, usluga društvene mreže mora "poznavati" svakog svog korisnika....

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:45101/Details
Glavni autor: Srbić, Matija (-)
Ostali autori: Lovrek, Ignac (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, M. Srbić, 2014.
Predmet:
LEADER 02643na a2200241 4500
003 HR-ZaFER
005 20160516012009.0
008 160221s2014 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid1233 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Srbić, Matija  |9 35743 
245 |a Usluge geodruštvenog umrežavanja :  |b završni rad /  |c Matija Srbić ; [mentor Ignac Lovrek]. 
246 1 |a Geosocial networking services  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b M. Srbić,  |c 2014. 
300 |a 40 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 42, datum predaje: 2014-06-13, datum završetka: 2014-07-14 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Glavna zadaća usluga društvenih mreža je međusobno povezivanje korisnika. Korisnici se povezuju na temelju zajedničkih interesa, uvjerenja ili aktivnosti. Kako bi povezivanje korisnika bilo što uspješnije, usluga društvene mreže mora "poznavati" svakog svog korisnika. Svoje korisnike najbolje upoznaje preko informacija koje oni sami ponude. Jedna od bitnih informacija je informacija o korisnikovom geografskom položaju. Ideja geodruštvenog umrežavanja je povezati korisnike s drugim korisnicima sličnih interesa, ali uzimajući u obzir i lokaciju svakog korisnika. Tako se komunikacija iz virtualnog svijeta može prenijeti u stvarni svijet. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: The main task of social networking services is connecting users. Users are connected on mutual interests, beliefs or activities. To connect users more successful, the social networking service must "know" each of its own user. Best way of knowing its own users is through information offered by useres themselves. One of the most important information is the information about the user's geographical location. The idea of geosocial networking is to connect users with similar interests, also considering user's geographical location. That way communication from the virtual world can be transferred to the real world. 
653 1 |a geodruštveno umrežavanje  |a web-aplikacija  |a prilagodljivost različitim platformama  |a Facebook  |a YouTube  |a Last.fm  |a Google karte  |a PHP  |a MongoDB  |a HTML5  |a CSS3  |a JavaScript  |a Smarty  |a API  |a korisnik  |a poslužitelj  |a HTTP  |a frontend  |a backend  |a neSQL  |a JSON  
653 1 |a geosocial networking  |a web application  |a responsive web design  |a Facebook  |a YouTube  |a Last.fm  |a Google maps  |a PHP  |a MongoDB  |a HTML5  |a CSS3  |a JavaScript  |a Smarty  |a API  |a user  |a server  |a HTTP  |a frontend  |a backend  |a noSQL  |a JSON 
700 1 |a Lovrek, Ignac  |4 ths  |9 6356 
942 |c Z  |2 udc 
999 |c 45101  |d 45101