Analiza ključnih indikatora marketinga zasnovanog na društvenim mrežama
Sažetak na hrvatskom: Ovaj završni rad se fokusira na internetski marketing i njegova dva glavna dijela – marketing zasnovan na društvenim mrežama i marketing zasnovan na internetskim tražilicama. Nakon teoretske pregleda definicija ključnih indikatora i kratkog pregleda sportske industrije, indikat...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:45197/Similar |
|---|---|
| Glavni autor: | Sršan, Marko (-) |
| Ostali autori: | Podobnik, Vedran (Thesis advisor) |
| Vrsta građe: | Drugo |
| Impresum: |
Zagreb,
M. Sršan,
2014.
|
| Predmet: |
APA stil citiranja
Sršan, M., & Podobnik, V. (2014). Analiza ključnih indikatora marketinga zasnovanog na društvenim mrežama: Analiza ključnih indikatora marketinga zasnovanog na društvenim mrežama : završni rad. Zagreb: M. Sršan.
Chicago stil citiranjaSršan, Marko, and Vedran Podobnik. Analiza ključnih indikatora marketinga zasnovanog na društvenim mrežama: Analiza ključnih indikatora marketinga zasnovanog na društvenim mrežama : završni rad. Zagreb: M. Sršan, 2014.
MLA stil citiranjaSršan, Marko, and Vedran Podobnik. Analiza ključnih indikatora marketinga zasnovanog na društvenim mrežama: Analiza ključnih indikatora marketinga zasnovanog na društvenim mrežama : završni rad. Zagreb: M. Sršan, 2014.