|
|
|
|
LEADER |
02447na a2200241 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20160516012016.0 |
008 |
160221s2014 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid1688
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Šefček, Tibor
|9 35351
|
245 |
|
|
|a Generiranje 3DTV sadržaja uz uporabu jedne ili više kamera :
|b diplomski rad /
|c Tibor Šefček ; [mentor Sonja Grgić].
|
246 |
1 |
|
|a 3DTV content generation using one or more video cameras
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b T. Šefček,
|c 2014.
|
300 |
|
|
|a 44 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Obradba informacija, šifra smjera: 51, datum predaje: 2014-06-30, datum završetka: 2014-07-10
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: U ovom diplomskom radu objašnjeno je kako funkcionira stereoskopija te su dana dva različita načina snimanja 3D videa. Ukratko su obrazložene tehnologije prikaza 3D videa i dan je popis opreme koja je potrebna za snimanje i prikaz 3D videa, a u ovom radu se za snimanje koriste GoPro kamere. U sljedećem poglavlju se uz objašnjenje Matlab koda na primjeru prošlo kroz generiranje 3D videa uz korištenje jedne kamere i uz korištenje dvije kamere. Poslije je provedena analiza u kojoj se opisuju razlike između snimanja s jednom i dvije kamere te razlike između statičnih i dinamičnih scena, a predložene su i mjere za korekciju vizualnih izobličenja.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: This paper explains how stereoscopy works and it shows two different ways how to film a 3D video. There is a brief explanation of 3D display technologies, and afterwards, there is a list of equipment that is used in paper for purpose of recording and displaying 3D video. In this paper, GoPro cameras are used to record videomaterial. Explained Matlab code with an example is given in the next chapter for generating 3D video with one camera and with two cameras. Analysis describing the difference between recording with one and two cameras was conducted in the last chapter. There is also the explanation of differences between static and dynamic scenes and measures for the correction of visual distortions are proposed in the and of the paper.
|
653 |
|
1 |
|a stereoskopski 3D
|a video
|a kamera
|a GoPro
|
653 |
|
1 |
|a anaglyph 3D
|a video
|a camera
|a GoPro
|
700 |
1 |
|
|a Grgić, Sonja
|4 ths
|9 17931
|
942 |
|
|
|c Y
|2 udc
|
999 |
|
|
|c 45376
|d 45376
|