|
|
|
|
LEADER |
02713na a2200241 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20160516012016.0 |
008 |
160221s2014 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid1712
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Tomčić, Ivan
|9 35375
|
245 |
|
|
|a GNSS procedure u zrakoplovnoj navigaciji :
|b diplomski rad /
|c Ivan Tomčić ; [mentor Tomislav Kos].
|
246 |
1 |
|
|a GNSS procedures in air navigation
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b I. Tomčić,
|c 2014.
|
300 |
|
|
|a 66 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Radiokomunikacijske tehnologije, šifra smjera: 52, datum predaje: 2014-06-30, datum završetka: 2014-07-09
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad opisuje sustave koji se koriste u zrakoplovstvu, njihovu primjenu, prednosti i nedostatke, te njihova poboljšanja. Obrađeni su zemaljski radionavigacijski sustavi se koriste za određivanje smjera, te sustavi koji služe za slijetanje zrakoplova. Analiziraju se sustavi satelitske navigacije, GPS, GLONASS i Galileo. Obrađuju se njihove nadopune poput ABAS, SBAS i GBAS sustava. Objašnjenje su procedure u instrumentalnom letenju odnosno prilaženju pisti. Obrađene su prednosti korištenja prostorne navigacije u odnosu na tradicionalne metode radionavigacije u zrakoplovstvu, te se još govori o potencijalnim rizicima korištenja GNSS sustava kao primarnog navigacijskog sustava u zrakoplovstvu. Napravljeno je i mjerenje točnosti pozicioniranja GPS prijamnika sa i bez EGNOS potpore.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: This thesis describes systems which are used in aviation, their application, advantages and disadvantages and the improvements that can be made. The terrestrial radio navigation systems used for determining the direction and systems used for landing have been processed. The satellite navigation systems, GPS, GLONASS, and Galileo have also been analyzed. Their updates like ABAS, SBAS and GABS systems have been handled. The procedures in instrument flying and approaching the runway have been explained. The benefits of using spatial navigation over traditional methods of radio navigation in aviation have been processed and the potential risks of using GNSS system as the primary navigation system in aviation have also been discussed. It has also been taken the measurement of accuracy in positioning of GPS receiver with and without EGNOS support.
|
653 |
|
1 |
|a VOR
|a NDB
|a DME
|a ILS
|a GNSS
|a GPS
|a ABAS
|a SBAS
|a GBAS
|a PA
|a NPA
|a RNP
|
653 |
|
1 |
|a VOR
|a NDB
|a DME
|a ILS
|a GNSS
|a GPS
|a ABAS
|a SBAS
|a GBAS
|a PA
|a NPA
|a RNP
|
700 |
1 |
|
|a Kos, Tomislav
|4 ths
|9 7533
|
942 |
|
|
|c Y
|2 udc
|
999 |
|
|
|c 45390
|d 45390
|