|
|
|
|
LEADER |
01688na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20160516012017.0 |
008 |
160221s2014 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid1428
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Geng, Mladen
|9 35034
|
245 |
|
|
|a Oblikovanje markera i njihovo praćenje u svrhu preciznog pozicioniranja u sustavu proširene stvarnosti :
|b diplomski rad /
|c Mladen Geng ; [mentor Mislav Grgić].
|
246 |
1 |
|
|a Marker Design and Tracking for Precise Positioning within an Augmented Reality System
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b M. Geng,
|c 2014.
|
300 |
|
|
|a 34 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad daje pregled problematike izvedbe sustava proširene stvarnosti. Pobliže
opisuje problematiku promjene u marketinške svrhe na mobilnim uređajima u vidu
dodavanja virtualnog sadržaja na ulični plakat, prikazanog pomoću mobilnog
uređaja. Također, ponuđena je implementacija sustava za praćenje objekta na
snimci stvarnog svijeta pomoću računalnog vida
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: In this paper, an augmented reality implementation problems review is given. The
problems with commercial marketing use are defined, especially those on mobile
devices, used for augmenting street posters. Also, an implementation of a tracking
system is provided, using computer vision techniques.
|
653 |
|
1 |
|a Proširena stvarnost, marketing, računalni vid, praćenje objekata, markeri, SURF značajke
|
653 |
|
1 |
|a Augmented reality, marketing, computer vision, object tracking, markers, SURF features
|
700 |
1 |
|
|a Grgić, Mislav
|4 ths
|9 35035
|
942 |
|
|
|c Y
|2 udc
|
999 |
|
|
|c 45393
|d 45393
|