Oblikovanje markera i njihovo praćenje u svrhu preciznog pozicioniranja u sustavu proširene stvarnosti

Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad daje pregled problematike izvedbe sustava proširene stvarnosti. Pobliže opisuje problematiku promjene u marketinške svrhe na mobilnim uređajima u vidu dodavanja virtualnog sadržaja na ulični plakat, prikazanog pomoću mobilnog uređaja. Također, ponuđena je implementacij...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:45393/Details
Glavni autor: Geng, Mladen (-)
Ostali autori: Grgić, Mislav (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, M. Geng, 2014.
Predmet:
LEADER 01688na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
005 20160516012017.0
008 160221s2014 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid1428 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Geng, Mladen  |9 35034 
245 |a Oblikovanje markera i njihovo praćenje u svrhu preciznog pozicioniranja u sustavu proširene stvarnosti :  |b diplomski rad /  |c Mladen Geng ; [mentor Mislav Grgić]. 
246 1 |a Marker Design and Tracking for Precise Positioning within an Augmented Reality System  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b M. Geng,  |c 2014. 
300 |a 34 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad daje pregled problematike izvedbe sustava proširene stvarnosti. Pobliže opisuje problematiku promjene u marketinške svrhe na mobilnim uređajima u vidu dodavanja virtualnog sadržaja na ulični plakat, prikazanog pomoću mobilnog uređaja. Također, ponuđena je implementacija sustava za praćenje objekta na snimci stvarnog svijeta pomoću računalnog vida 
520 3 |a Sažetak na engleskom: In this paper, an augmented reality implementation problems review is given. The problems with commercial marketing use are defined, especially those on mobile devices, used for augmenting street posters. Also, an implementation of a tracking system is provided, using computer vision techniques. 
653 1 |a Proširena stvarnost, marketing, računalni vid, praćenje objekata, markeri, SURF značajke 
653 1 |a Augmented reality, marketing, computer vision, object tracking, markers, SURF features 
700 1 |a Grgić, Mislav  |4 ths  |9 35035 
942 |c Y  |2 udc 
999 |c 45393  |d 45393