|
|
|
|
LEADER |
01930na a2200241 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20160516012017.0 |
008 |
160221s2014 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid1444
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Grilec, Mihael
|9 35052
|
245 |
|
|
|a Animacija pokretana praćenjem lica na pokretnim uređajima :
|b diplomski rad /
|c Mihael Grilec ; [mentor Igor Sunday Pandžić].
|
246 |
1 |
|
|a Performance-driven animation on mobile devices
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b M. Grilec,
|c 2014.
|
300 |
|
|
|a 30 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 54, datum predaje: 2014-06-30, datum završetka: 2014-07-07
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: U radu je objašnjena izrada virtualnog lika sa animacijama pokreta dijelova lica i aspekti izrade mobilne, višeplatformske aplikacije koja koristi sustav za praćenje lica za proceduralno pokretanje animacije izrađenog virtualnog lika. Implementacija dokazuje da je moguće koristiti praćenje lica kao uređaj kontroliranja animacija na pokretnim uređajima.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: This thesis explains how to make a virtual character with defined facial animations and the aspects of building a mobile, cross platform application which uses face tracking software for driving facial animation. This implementation solves the problem of using face tracking software as a device for controlling animation on mobile devices.
|
653 |
|
1 |
|a praćenje lica
|a proceduralna animacija
|a mješanje oblika
|a virtualni lik
|a mobilna aplikacija
|a Visage
|a Unity
|a MakeHuman
|
653 |
|
1 |
|a face tracking
|a procedural animation
|a blend shapes
|a virtual character
|a mobile aplication
|a Visage
|a Unity
|a MakeHuman
|
700 |
1 |
|
|a Pandžić, Igor Sunday
|4 ths
|9 17967
|
942 |
|
|
|2 udc
|c Y
|
999 |
|
|
|c 45427
|d 45427
|