|
|
|
|
LEADER |
03750na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20160516012018.0 |
008 |
160221s2014 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid1388
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Čulina, Branimir
|9 34979
|
245 |
|
|
|a Faktori utjecaja iskustvene kvalitete kod pregledavanja sadržaja weba putem pametnog telefona :
|b diplomski rad /
|c Branimir Čulina ; [mentor Lea Skorin-Kapov].
|
246 |
1 |
|
|a Quality of Experience influence factors for Web browsing via smartphone devices
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b B. Čulina,
|c 2014.
|
300 |
|
|
|a 72 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Brojna istraživanja pokazuju da je broj korisnika pametnih telefona i opseg korištenja raznih usluga koje oni omogućuju sve veći. Jedan od pojmova koji valoriziraju korištenje pametnih telefona je iskustvena kvaliteta, koja je od strane ITU-T definirana kao sveukupna prihvatljivost aplikacije ili usluge, subjektivno percipirana od strane korisnika. Kako bi ispitali cijeli niz faktora koji utječu na konačnu ocjenu subjektivne kvalitete, proveli smo višetjedno opsežno istraživanje na 15 korisnika.
Tijekom istraživanja prikupljani su subjektivni parametri vezani uz same korisnike, odnosno njihove profile, kontekst korištenja usluge i slično. Uz to, prikupljeni su i objektivni parametri kao što je ping time, vrijeme učitavanja sadržaja, status baterije i drugi. Prikupljanje podataka se odvijalo tijekom svakodnevnih aktivnosti korisnika na njihovim vlastitim pametnim telefonima s Android operacijskim sustavom. Testno okruženje se sastojalo od 3 aplikacije koje su imale funkciju prikupljanja raznovrsnih parametara.
Nakon prikupljanja podataka izvršena je analiza pomoću različitih programskih okvira na različitim podskupovima prikupljenih podataka. Osim primjenom statističkih metoda, rezultati su analizirani i metodama strojnog učenja. Analiza je rezultirala zaključcima vezanim uz korisničko poimanje iskustvene kvalitete, ali i jasnim smjernicama za buduća istraživanja.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Numerous studies show that the number of users of smartphones and the extent of use of various services they provide is increasing. One of the concepts that valorize the use of smartphones is Quality of Experience, which is defined by ITU-T as the overall acceptability of an application or service, subjectively perceived by the user. To test the full range of factors that affect the final assessment of subjective quality, we conducted an extensive, several weeks long research on 15 users.
During the study we collected subjective parameters related to the users, regarding their profiles, the context of service and other. Besides that, we collected objective parameters such as ping time, content loading time, battery status and more.
Data collection took place during the daily activities of users on their own smartphones with Android operating system. Testing environment consisted of three applications which have had the function of collecting various parameters.
After collecting the data, an analysis was performed using different programming framework on different subsets of collected data. In addition to the application of statistical methods, the results were analyzed using methods of machine learning. The analysis resulted in findings related to user perception of experiential quality and clear guidelines for future research.
|
653 |
|
1 |
|a pametni telefon, mobilni Web sadržaj, pretraživanje, iskustvena kvaliteta
|
653 |
|
1 |
|a smartphone, mobile web content, search, Quality of Experience
|
700 |
1 |
|
|a Skorin-Kapov, Lea
|4 ths
|9 30756
|
942 |
|
|
|c Y
|2 udc
|
999 |
|
|
|c 45453
|d 45453
|