|
|
|
|
LEADER |
03056na a2200241 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20160516012019.0 |
008 |
160221s2014 ci ||||| m||| 00| 0 en d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid1557
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Mamić, Dora Petra
|9 35170
|
245 |
|
|
|a Utjecajnost korisnika zasnovana na uslugama društvenog umrežavanja i telekomunikacijskim uslugama :
|b diplomski rad /
|c Dora Petra Mamić ; [mentor Vedran Podobnik].
|
246 |
1 |
|
|a Utjecajnost korisnika zasnovana na uslugama društvenog umrežavanja i telekomunikacijskim uslugama
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b D. Mamić,
|c 2014.
|
300 |
|
|
|a 45 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 53, datum predaje: 2014-06-30, datum završetka: 2014-07-09
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Društveni utjecaj korisnika je mjera koliko mišljenja i uvjerenja jednog korisnika utječu na druge korisnike oko njega. Ovaj utjecaj se može razmatrati u različitim okruženjima. U ovom diplomskom radu društveni utjecaj korisnika je opisan i analiziran na modernom korisniku informacijske i komunikacijske tehnologije. Ovakav korisnik ima pametni telefon, koristi osnovne telekomunikacijske usluge te također koristi usluge društvene mreže Facebook. Algoritam za računanje korisnikovog društvenog utjecaja na temelju telekomunikacijskih usluga i usluga društvene mreže Facebook će biti opisan i implementiran. Za kraj će biti napravljen i analiziran preliminarni eksperiment predloženog algoritma na 123 korisnika informacijske i komunikacijske tehnologije.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Social influence of a user is a measure of how one person’s opinions and thoughts affect others around him. This influence can be considered in many different environments. In this thesis user’s social influence was described and analyzed on a modern information and communication technology (ICT) user. This user has a smartphone, uses the basic telecommunication services and also uses the services of the social networking site Facebook. An algorithm for calculating the user’s social influence based on the basic telecommunication services and Facebook services will be described and implemented. Finally, a preliminary experiment will be done on 123 modern ICT users and the results will be analyzed.
|
653 |
|
1 |
|a društvene mreže
|a Facebook
|a telekomunikacijske mreže
|a telekomunikacijske usluge
|a društveni utjecaj
|a utjecaj na društvenim mrežama
|a utjecaj na telekomunikacijskim mrežama
|a analiza društvenih mreža
|a informacijska i komunikacijska tehnologija
|
653 |
|
1 |
|a social networks
|a social media
|a social networking sites
|a Facebook
|a telecommunication networks
|a telecommunication services
|a social influence
|a social network influence
|a telecom influence
|a social network analysis
|a ICT - information and communication technology
|
700 |
1 |
|
|a Podobnik, Vedran
|4 ths
|9 32418
|
942 |
|
|
|c Y
|2 udc
|
999 |
|
|
|c 45492
|d 45492
|