Usavršavanje sustava m-učenja postupcima inženjerstva upotrebljivosti

Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad predstavlja zaokruženo primjenjivanje metoda inženjerstva upotrebljivosti nad naslijeđenim sustavom mobilnog učenja. Daje se pregled i analiza metoda radi utvrđivanja onih najpogodnijih za potrebe provođenja vrednovanja. Pojašnjavaju se ciljani uređaji i platforma te i...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:45541/Details
Glavni autor: Markulin, Josip (-)
Ostali autori: Glavinić, Vlado (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, J. Markulin, 2014.
Predmet:
LEADER 02996na a2200241 4500
003 HR-ZaFER
005 20160516012021.0
008 160221s2014 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid1566 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Markulin, Josip  |9 35179 
245 |a Usavršavanje sustava m-učenja postupcima inženjerstva upotrebljivosti :  |b diplomski rad /  |c Josip Markulin ; [mentor Vlado Glavinić]. 
246 1 |a Refinement of an m-Learning System Using Usability Engineering Procedures  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b J. Markulin,  |c 2014. 
300 |a 83 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2014-06-30, datum završetka: 2014-07-03 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Ovaj rad predstavlja zaokruženo primjenjivanje metoda inženjerstva upotrebljivosti nad naslijeđenim sustavom mobilnog učenja. Daje se pregled i analiza metoda radi utvrđivanja onih najpogodnijih za potrebe provođenja vrednovanja. Pojašnjavaju se ciljani uređaji i platforma te istražuje konkurencija, odnosno postojeći sustavi mobilnog učenja Moodle, Canvas i BlackBoard Mobile. Daje se detaljan uvid u trenutnu funkcionalnost naslijeđenog sustava te njegovu usporedbu sa standardnom funkcionalnošću sličnih sustava. Opisuje se oblikovanje vrednovanja koje koristi metode heurističkog ispitivanja, pristupnog upitnika, mjera radnog učinka, razmišljanja na glas te izlaznog upitnika, a u nastavku se predstavljaju rezultati tako provedenog vrednovanja upotrebljivosti naslijeđenog sustava. Na temelju izvučenih zaključaka sustav se usavršava te se daje temelj budućeg sumativnog vrednovanja. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: This thesis describes applying usability engineering methods to a legacy m-learning system. An overview and analysis of methods is given to determine those most appropriate for the purposes of conducting the evaluation. Target devices and platforms are presented, as is the competition including existing mobile learning systems Moodle, Canvas and Blackboard Mobile. It also presents a detailed insight into the current functionality of the legacy system and its comparison with the standard functionality of similar systems. After describing the design of the evaluation using heuristic tests, entry questionnaire, measures of performance, thinking aloud and exit questionnaires, it gives the results of usability evaluation conducted on the legacy system. Based on the conclusions drawn, the system is improved and a basis for future summative evaluation is provided. 
653 1 |a upotrebljivost  |a inženjerstvo upotrebljivosti  |a m-učenje  |a mobilni uređaji  |a platforma Android  |a vrednovanje upotrebljivosti 
653 1 |a usability  |a usability engineering  |a m-learning  |a mobile devices  |a Android  |a usability evaluation 
700 1 |a Glavinić, Vlado  |4 ths  |9 5557 
942 |c Y  |2 udc 
999 |c 45541  |d 45541