|
|
|
|
LEADER |
02888na a2200241 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20160516012022.0 |
008 |
160221s2014 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid1676
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Subotić, Mladen
|9 35340
|
245 |
|
|
|a Izrada klijentske aplikacije za pregledavanje digitalnih lekcija :
|b diplomski rad /
|c Mladen Subotić ; [mentor Ivica Botički].
|
246 |
1 |
|
|a Development of a client application for digital lesson viewing
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b M. Subotić,
|c 2014.
|
300 |
|
|
|a 58 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 54, datum predaje: 2014-06-30, datum završetka: 2014-07-04
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: U ovom radu potrebno je razviti platformu za kreiranje, dijeljenje i konzumaciju sadržaja u svrhu edukacije i pomoći djeci s poremećajima u razvoju. Razvijena je platforma s tri navedeno komponente primarno koristeći moderne web tehnologije kako bi se omogćuli izvođenje u web-pregledniku a time i platformska neovisnost. Kreirani sadržaj preko sustava se razmjenjuje sa strankama i izvodi na mobilnim aplikacijama koje prikupljaju statistiku korištenja čijom obradom se dobiva uvid u napredak štićenika. Interaktivni sadržaji se stvaraju u obliku prikaznica koje mogu sadržavati i primitivnu programsku logiku što vodi i na potencijal korištenja u edukaciji predškolske djece. Uz navedeno omogućeno je i integriranje programskih paketa razvijenih web tehnologijama izvan same platforme.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: The goal of this thesis is development of a platform with capabilities to enable creation, sharing and consumption of educational materials specifically tailored for autistic children. Such platform was developed using modern web technologies to enable usage via web-browser and remain platform independent. The material can be shared between parties and executed on mobile applications. Usage statistics are gathered to provide insight into learning progress of the students. Materials are slide-oriented with multimedia content and some scripting capabilities. Primitive logic could also enable more interactive material which could potentially involve pre-school children and serve as a learning tool even in that spectrum. Platform enables extensions via third party widgets developed by a third party using web technologies.
|
653 |
|
1 |
|a Autizam, platforma, učenje, e-učenje, sadržaji za učenje, jednostranične aplikacije, web-aplikacije, JavaScript, Backbone.js
|
653 |
|
1 |
|a Autism, platform, e-learning, learning materials, single page application, webapplications, JavaScript, Backbone.js
|
700 |
1 |
|
|a Botički, Ivica
|4 ths
|9 31998
|
942 |
|
|
|c Y
|2 udc
|
999 |
|
|
|c 45566
|d 45566
|