|
|
|
|
| LEADER |
02072nam a22001817a 4500 |
| 005 |
20180328111954.0 |
| 008 |
160509s2016 ci ||||| |||| 00| 0 hrv d |
| 040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
| 100 |
|
|
|9 36057
|a Ljubić, Vedran
|
| 245 |
|
|
|a Automatizirano upravljanje željezničko-cestovnim prijelazima u razini :
|b specijalistički rad /
|c Vedran Ljubić ; [mentor Zdravko Toš]
|
| 260 |
|
|
|a Zagreb :
|b V. Ljubić ; Fakultet elektrotehnike i računarstva,
|c 2016.
|
| 300 |
|
|
|a 82 str. :
|b graf. prikazi, tabele ;
|c 30 cm +
|e CD
|
| 504 |
|
|
|a
|
| 520 |
|
|
|a U specijalističkom radu izvršena je analiza dvije tehničke izvedbe automatskih uređaja za osiguranje u sklopu kojeg je provedeno ispitivanje rada i odziva kod pojave neispravnosti.
Na osnovu dobivenih rezultata: odziv na uređaju daljinske kontrole i funkcionalno stanje, prikazan je prometno-tehnološki učinak na cestovni i željeznički promet pojedinačno, te je izraženo ostvarenje funkcionalno-tehničke sposobnosti.
Na ovaj način se ukazuje na značaj odabira konstrukcije i arhitekture rada kontrolno-upravljačke automatike, te pokazuje način za kvalitativno vrednovanje automatskih uređaja za osiguranje željezničko-cestovnih prijelaza.
|
| 520 |
|
|
|a Special analysis project had been done on the performance/construction of two technical automatic systems for a protection of level crossing in which a test was conducted on functioning and alert response within the onset in case of functional failure.
The analysis result: alert response by the remote control device and operational situation, established transport-technological impact on road and rail traffic individually/separately, and also established the quality of construction/realization of functional and technical capabilities.
This point of view establish the importance of choice of structure and architecture of the control - operational logic, showing direction in a qualitative evaluation of automatic equipment for road- rail crossings safety level.
|
| 700 |
|
|
|4 mentor
|9 34672
|a Toš, Zdravko
|
| 942 |
|
|
|2 udc
|c S
|
| 999 |
|
|
|c 45791
|d 45791
|