Virtualni ljudski likovi za deidentifikaciju u video zapisima

Sažetak na hrvatskom: U ovom radu opisan je postupak de-identifikacije ljudi u video zapisima korištenjem uređaja Kinect za pribavljanje testnih video zapisa, te koristeći biblioteke poput OpenGL-a, Open Asset Import Library-a i Simple OpenGL Image Library-a za prikaz izmijenjene video sekvence. Pos...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:45880/Details
Glavni autor: Čulo, Ante (-)
Ostali autori: Hrkać, Tomislav (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, A. Čulo, 2015.
Predmet:
LEADER 02182na a2200241 4500
003 HR-ZaFER
005 20160602093816.0
008 160221s2015 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid1932 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Čulo, Ante  |9 36829 
245 1 0 |a Virtualni ljudski likovi za deidentifikaciju u video zapisima :  |b završni rad /  |c Ante Čulo ; [mentor Tomislav Hrkać]. 
246 1 |a Virtual human characters for de-identification in video sequences  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b A. Čulo,  |c 2015. 
300 |a 16 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2015-06-12, datum završetka: 2015-07-13 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: U ovom radu opisan je postupak de-identifikacije ljudi u video zapisima korištenjem uređaja Kinect za pribavljanje testnih video zapisa, te koristeći biblioteke poput OpenGL-a, Open Asset Import Library-a i Simple OpenGL Image Library-a za prikaz izmijenjene video sekvence. Postupak se svodi na generiranje virtualnog lika pomoću alata MakeHuman, učitavanje napravljenog 3D modela u video sekvencu, te primijenjujući transformacije na model kako bi njegov položaj odgovarao položaju snimljenog i detektiranog čovjeka čiju privatnost želimo očuvati. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: This paper describes the process of de-identification of people in video sequences in order to preserve their privacy. The Kinect device is used to obtain video sequences for testing purposes and libraries like OpenGL, Open Asset Import Library and Simple OpenGL Image Library are then used to load the generated model into the video sequence and change it's position to correspond to position of human whose privacy we are protecting. Model is generated using the MakeHuman tool which is designed to generate human-like virtual characters. 
653 1 |a De-identifikacija  |a privatnost  |a zaštita  |a OpenGL  |a Kinect 
653 1 |a De-identification  |a privacy  |a security  |a OpenGL  |a Kinect 
700 1 |a Hrkać, Tomislav  |4 ths  |9 30817 
942 |c Z  |2 udc 
999 |c 45880  |d 45880