Praćenje zrake u stvarnom vremenu

Sažetak na hrvatskom: Opisan je algoritam praćenja zrake općenito kao tehnika iscrtavanja u 3D računalnoj grafici. Zatim je načinjena implementacija algoritma na grafičkom procesoru uz primjenu frameworka OpenCL kao demonstracija mogućnosti njegove primjene za iscrtavanje u stvarnom vremenu. Na kraj...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:45917/Details
Glavni autor: Jureša, Filip (-)
Ostali autori: Pandžić, Igor Sunday (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, F. Jureša, 2015.
Predmet:
LEADER 01839na a2200241 4500
003 HR-ZaFER
005 20160707111316.0
008 160221s2015 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid2453 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Jureša, Filip  |9 37349 
245 1 0 |a Praćenje zrake u stvarnom vremenu :  |b diplomski rad /  |c Filip Jureša ; [mentor Igor Sunday Pandžić]. 
246 1 |a Real time ray tracing  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b F. Jureša,  |c 2015. 
300 |a 25 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2015-06-30, datum završetka: 2015-07-03 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Opisan je algoritam praćenja zrake općenito kao tehnika iscrtavanja u 3D računalnoj grafici. Zatim je načinjena implementacija algoritma na grafičkom procesoru uz primjenu frameworka OpenCL kao demonstracija mogućnosti njegove primjene za iscrtavanje u stvarnom vremenu. Na kraju je dan pregled performansi implementacije u ovisnosti o rezoluciji iscrtavanja. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: The general principles of the ray tracing algorithm as a rendering technique in 3D computer graphics are described. Then, an implementation of the algorithm on the graphics processing unit is developed using the OpenCL framework as a demonstration of the ability to apply the algorithm in a realtime rendering scenario. Finally, an overview of performance relative to the rendering resolution is given. 
653 1 |a praćenje zrake  |a iscrtavanje u stvarnom vremenu  |a GPGPU  |a OpenCL  |a paralelno računarstvo 
653 1 |a ray tracing  |a realtime rendering  |a GPGPU  |a OpenCL  |a parallel computing 
700 1 |a Pandžić, Igor Sunday  |4 ths  |9 17967 
942 |c Y  |2 udc 
999 |c 45917  |d 45917