|
|
|
|
LEADER |
01839na a2200241 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20160707111316.0 |
008 |
160221s2015 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid2453
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Jureša, Filip
|9 37349
|
245 |
1 |
0 |
|a Praćenje zrake u stvarnom vremenu :
|b diplomski rad /
|c Filip Jureša ; [mentor Igor Sunday Pandžić].
|
246 |
1 |
|
|a Real time ray tracing
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b F. Jureša,
|c 2015.
|
300 |
|
|
|a 25 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 56, datum predaje: 2015-06-30, datum završetka: 2015-07-03
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Opisan je algoritam praćenja zrake općenito kao tehnika iscrtavanja u 3D računalnoj grafici. Zatim je načinjena implementacija algoritma na grafičkom procesoru uz primjenu frameworka OpenCL kao demonstracija mogućnosti njegove primjene za iscrtavanje u stvarnom vremenu. Na kraju je dan pregled performansi implementacije u ovisnosti o rezoluciji iscrtavanja.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: The general principles of the ray tracing algorithm as a rendering technique in 3D computer graphics are described. Then, an implementation of the algorithm on the graphics processing unit is developed using the OpenCL framework as a demonstration of the ability to apply the algorithm in a realtime rendering scenario. Finally, an overview of performance relative to the rendering resolution is given.
|
653 |
|
1 |
|a praćenje zrake
|a iscrtavanje u stvarnom vremenu
|a GPGPU
|a OpenCL
|a paralelno računarstvo
|
653 |
|
1 |
|a ray tracing
|a realtime rendering
|a GPGPU
|a OpenCL
|a parallel computing
|
700 |
1 |
|
|a Pandžić, Igor Sunday
|4 ths
|9 17967
|
942 |
|
|
|c Y
|2 udc
|
999 |
|
|
|c 45917
|d 45917
|