|
|
|
|
LEADER |
02240na a2200241 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20160608110249.0 |
008 |
160221s2015 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid2143
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Perović, Jure
|9 36988
|
245 |
1 |
0 |
|a Izračun mreže trokuta iz 3D podataka :
|b završni rad /
|c Jure Perović ; [mentor Tomislav Pribanić].
|
246 |
1 |
|
|a Creation of triangle models from 3D data
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b J. Perović,
|c 2015.
|
300 |
|
|
|a 14 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2015-06-12, datum završetka: 2015-09-07
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Rad daje uvid u algoritam marširajućih kocaka. Kroz objašnjenje jednostavnijeg algoritma marširajućih kvadrata, pojašnjenja ključnih pojmova poput interpolacije i voxela, dolazi do ideje naslovnog algoritma. Algoritam je objašnjen uz mnoštvo slika koje pomažu shvaćanju algoritma i jer se radi o algoritmu povezanom s računalnom grafikom. Pokazani su i rezultati u dvije različite primjene algoritma i istaknuti nedostatci. U radu je također objašnjen program koji koristi algoritam kako bi rekonstruirao površine iz medicinskih podataka napravljen u programskom jeziku Python koristeći OpenCV i OpenGL biblioteke.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Final work gives us insight in marching cubes algorithm. Through explanations of simpler marching squares algorithm and key terms like linear interpolation and voxels to reach idea behind marching cubes algorithm. Paper is full of pictures that help in understanding of the algorithm since we are in field of computer graphics. We also explain program made in Python using OpenGL and OpenCV libraries that uses the algorithm for reconstruction of surfaces from medical data.
|
653 |
|
1 |
|a računalna grafika
|a algoritam marširajućih kocaka
|a linearna interpolacija
|a rekonstrukcija površine
|
653 |
|
1 |
|a computer graphics
|a marching cubes algorithm
|a linear interpolation
|a surface reconstruction
|
700 |
1 |
|
|a Pribanić, Tomislav
|4 ths
|9 19047
|
942 |
|
|
|c Z
|2 udc
|
999 |
|
|
|c 45939
|d 45939
|