Mjerenje brzine vrtnje kardanske osovine električnog automobila

Sažetak na hrvatskom: Tema ovog završnog rada je projektiranje senzora koji će mjeriti kutnu brzinu kardanske osovine automobila koji je prerađen u električni. U tu je svrhu između brojnih senzora odabran induktivni senzor zbog brzine odziva, robusnosti, te jednostavnosti ugradnje. Senzorski modul j...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:46019/Details
Glavni autor: Ivaniš, Tomislav (-)
Ostali autori: Vražić, Mario (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, T. Ivaniš, 2015.
Predmet:
LEADER 03116na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2015 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid1996 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Ivaniš, Tomislav 
245 1 0 |a Mjerenje brzine vrtnje kardanske osovine električnog automobila :  |b završni rad /  |c Tomislav Ivaniš ; [mentor Mario Vražić]. 
246 1 |a Electric car cardan axle rotational speed measurement  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b T. Ivaniš,  |c 2015. 
300 |a 27 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Automatika, šifra smjera: 33, datum predaje: 2015-06-12, datum završetka: 2015-09-16 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Tema ovog završnog rada je projektiranje senzora koji će mjeriti kutnu brzinu kardanske osovine automobila koji je prerađen u električni. U tu je svrhu između brojnih senzora odabran induktivni senzor zbog brzine odziva, robusnosti, te jednostavnosti ugradnje. Senzorski modul je potrebno smjestiti u prostor podvozja koji se nalazi poslije kardanskog zgloba automobila te izlazi iz mjenjačke kutije. U laboratoriju je način mjerenja te upravljački algoritam ispitan optičkim inkrementalnim enkoderom sa takozvanim ABZ signalnim izlazom. Signal koji je bilo potrebno obraditi kako bi se dobila jednakovrijedna usporedba sa induktivnim senzorskim modulom je bio Z impulsni signal. Obradi signala i računanju kutne brzine pristupilo se unutar programskog okruženja LabVIEW, uz korištenje postupka akvizicije podataka. Odgovarajućim upravljačkim algoritmom blokovskog dijagrama, uspješno je ostvaren mjerni pokazivač. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: The subject of this thesis is to design a sensor that will be measuring the angular speed of the cardan axle on the electrically converted automobile. For this purpose, among many sensors, an inductive proximity sensor has been chosen thanks to it's responsiveness, robustness and the simplicity of it's mounting. The sensor needs to be put into a part of an underbody which comes after the universal joint of the automobile, and comes out of the gearbox. The algorithm was tested in a laboratory using an optical incremental encoder which uses the ABZ signal output. The signal that was needed to be analysed was the Z signal. The signal processing and the calculation of the angular velocity was done within the LabVIEW software environment, with the use of data acquisition technique. With the corresponding algorithm which uses the block diagram, the measuring indicator was successfully fulfilled. 
653 1 |a električni automobil  |a kardanska osovina  |a kardanski zglob  |a kutna brzina  |a mjerenje  |a asinkroni motor  |a inkrementalni enkoder  |a apsolutni enkoder  |a induktivni senzor  |a akvizicija podataka  |a LabVIEW 
653 1 |a electric car  |a cardan axle  |a universal joint  |a angular velocity  |a measurement  |a induction motor  |a incremental encoder  |a absolute encoder  |a inductive sensor  |a data acquisition  |a LabVIEW  
700 1 |a Vražić, Mario  |4 ths 
942 |c Z 
999 |c 46019  |d 46019