Implementacija dinamičkog klijentskog sučelja za umrežene igre u oblaku na operacijskom sustavu Android
Sažetak na hrvatskom: Igre u oblaku (engl. Cloud gaming) su vrsta Internetske usluge koja je nastala kao spoj koncepata računarstva u oblaku (engl. Cloud computing) i mrežnih igara. Ona omogućuje korisnicima udaljeno igranje u oblaku, neovisno o vrsti uređaja preko kojih korisnik pristupa usluzi. Ga...
| Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:46054/Similar |
|---|---|
| Glavni autor: | Dragozet, Zvonimir (-) |
| Ostali autori: | Skorin-Kapov, Lea (Thesis advisor) |
| Vrsta građe: | Drugo |
| Impresum: |
Zagreb,
Z. Dragozet,
2015.
|
| Predmet: |
APA stil citiranja
Dragozet, Z., & Skorin-Kapov, L. (2015). Implementacija dinamičkog klijentskog sučelja za umrežene igre u oblaku na operacijskom sustavu Android: Implementacija dinamičkog klijentskog sučelja za umrežene igre u oblaku na operacijskom sustavu Android : diplomski rad. Zagreb: Z. Dragozet.
Chicago stil citiranjaDragozet, Zvonimir, and Lea Skorin-Kapov. Implementacija dinamičkog klijentskog sučelja za umrežene igre u oblaku na operacijskom sustavu Android: Implementacija dinamičkog klijentskog sučelja za umrežene igre u oblaku na operacijskom sustavu Android : diplomski rad. Zagreb: Z. Dragozet, 2015.
MLA stil citiranjaDragozet, Zvonimir, and Lea Skorin-Kapov. Implementacija dinamičkog klijentskog sučelja za umrežene igre u oblaku na operacijskom sustavu Android: Implementacija dinamičkog klijentskog sučelja za umrežene igre u oblaku na operacijskom sustavu Android : diplomski rad. Zagreb: Z. Dragozet, 2015.