|
|
|
|
LEADER |
02744na a2200241 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
005 |
20160607111955.0 |
008 |
160221s2015 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid2074
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Lukež, Renato-Zaneto
|9 36940
|
245 |
1 |
0 |
|a Povezivanje uređaja Oculus Rift i Kinect u zajedničkoj sceni :
|b završni rad /
|c Renato-Zaneto Lukež ; [mentor Željka Mihajlović].
|
246 |
1 |
|
|a Integration of Oculus Rift and Kinect in common scene
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b R. Lukež,
|c 2015.
|
300 |
|
|
|a 24 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b preddiplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2015-06-12, datum završetka: 2015-09-16
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Završni rad obrađuje temu spajanja uređaja Oculus Rift i Kinect u zajedničku scenu. U uvodnom poglavlju se navodi motivacija za izradu završnog rada te ukratko opisuje što će se u radu obrađivati. Zatim se navode osnovne komponente uređaja Oculus Rift, kao i opis načina rada, specifikacije i trenutna problematika uređaja. Potom se navode osnovne komponente uređaja Kinect, kao i opis načina rada, specifikacije i trenutna problematika uređaja. Obrađuje se tema povezivanja uređaja, specifikacije, načine povezivanja uređaja i probleme pri takvom spajanju. Isto tako gleda se na opis aplikacije, način izrade, konačne rezultate i problematiku pri spajanju uređaja. Na kraju se navodi zaključak o budućnosti ove tehnologije.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: The bachelor thesis explains the subject of integration of Oculus Rift and Kinect in the common scene. In the introduction the motivation of making the final assignment and also what the assignment will process is stated. Then the main components of Oculus Rift, as well as the mode, specification and current problematics of the device are named. After that the main components of Kinect, as well as the mode, specification and current problematics of the device are named. Then the subject of connecting the devices, specifications, the way of connecting the devices and the problems with that kind of connection are processed. Also it is looked at the description of the application, method of making, final results and the problematics with the connection of the devices. At the end the conclusion of the future of this technology is stated.
|
653 |
|
1 |
|a Oculus Rift
|a Kinect
|a integracija
|a Unity
|a Autodesk
|a virtualna stvarnost
|a kinematika
|
653 |
|
1 |
|a Oculus Rift
|a Kinect
|a integration
|a Unity
|a Autodesk
|a virtual reality
|a kinematics
|
700 |
1 |
|
|a Mihajlović, Željka
|4 ths
|9 9548
|
942 |
|
|
|c Z
|2 udc
|
999 |
|
|
|c 46144
|d 46144
|