Dimenzioniranje pogona električnog vlaka na temelju vučno kočne karakteristike

Sažetak na hrvatskom: Tema ovog diplomskog rada je dimenzioniranje pogona električnog vlaka na temelju vučno - kočne karakteristike. Prilikom izrade ovog diplomskog rada korišteni su programski alati Matlab i Simulink. Za izradu simulacije vožnje odabrana je ruta Dugo Selo - Harmica na kojoj se nal...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:46363/Details
Glavni autor: Horvat, Domagoj (-)
Ostali autori: Vražić, Mario (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, D. Horvat, 2015.
Predmet:
LEADER 02890na a2200241 4500
003 HR-ZaFER
005 20160704095232.0
008 160221s2015 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid2417 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Horvat, Domagoj  |9 37314 
245 1 0 |a Dimenzioniranje pogona električnog vlaka na temelju vučno kočne karakteristike :  |b diplomski rad /  |c Domagoj Horvat ; [mentor Mario Vražić]. 
246 1 |a Electric train drive sizing based on tow braking characteristics  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b D. Horvat,  |c 2015. 
300 |a 50 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Elektrotehnički sustavi i tehnologija, šifra smjera: 50, datum predaje: 2015-06-30, datum završetka: 2015-07-10 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Tema ovog diplomskog rada je dimenzioniranje pogona električnog vlaka na temelju vučno - kočne karakteristike. Prilikom izrade ovog diplomskog rada korišteni su programski alati Matlab i Simulink. Za izradu simulacije vožnje odabrana je ruta Dugo Selo - Harmica na kojoj se nalazi ukupno 18 stanica i dugačka je 47.27 km. Simulacija vožnje napravljena je u Matlabu uzimajući u obzir realna ubrzanja vlaka i dozvoljene brzine na pojedinim dionicama. Bitni podaci koji se računaju u simulaciji vožnje su brzina, akceleracija i nagib, a računaju se za svaki diskretni segment puta. Podaci dobiveni simulacijom vožnje koriste se u Simulink modelu električnog vlaka. U njemu se izračunavaju sve radne točke za vrijeme vožnje odabranom rutom, a korištenjem algoritma za određivanje snage pogonskog motora dobije se minimalna snaga motora potrebna da se omogući željeni režim vožnje. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: The theme of this thesis is dimensioning of the drive for electric trains based on towing - braking characteristics. Matlab and Simulink were used in making this thesis. The driving simulation was made for the route Dugo Selo - Harmica which is 47.27 km long and has 18 stations. It was made in Matlab considering the real train acceleration and speed limit on individual sections. Important data calculated in the driving simulation were driving speed, acceleration and the angle of each segment of the route. The data obtained by the driving simulation was used in the electric train model made in Simulink. This model calculates all operating points while driving. Using the algorithm to determine the electric motor power, this model calculates the minimum power of the electric motor which provides a desired driving regime. 
653 1 |a električni vlak  |a vučno - kočna karakteristika  |a dimenzioniranje pogona 
653 1 |a electric train  |a towing - braking characteristic  |a dimensioning of the drive 
700 1 |a Vražić, Mario  |4 ths  |9 18260 
942 |c Y  |2 udc 
999 |c 46363  |d 46363