|
|
|
|
LEADER |
02475na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2016 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid4332
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Medanić, Borna
|
245 |
1 |
0 |
|a Mobilna aplikacija za izradu križaljki s podrškom za prepoznavanje rukopisa za platformu Android :
|b diplomski rad /
|c Borna Medanić ; [mentor Boris Milašinović].
|
246 |
1 |
|
|a An Android application for creation of crosswords that supports handwriting input
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b B. Medanić,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 44 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 54, datum predaje: 2016-07-01, datum završetka: 2016-07-12
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Križaljke su najpopularnija igra riječi na svijetu. U Hrvatskoj se mjesečno izda na tisuće križaljki. Ipak, ručna izrada križaljke naporan je i dugotrajan posao i automatizacija ovog procesa ima veliku komercijalnu vrijednost. Problem generiranja križaljke spada u probleme pretraživanja prostora stanja, točnije probleme zadovoljavanja ograničenja. Zbog velikog prostora stanja, danas ne postoji efikasan algoritam koji bi optimalno riješio ovaj problem. Zato cilj nije tražiti optimalno rješenje, nego dovoljno dobro rješenje. Ovaj rad predstaviti će algoritam za generiranje križaljke. Nakon toga opisati će se implementacija jednostavne mobilne aplikacije za generiranje križaljki za Android platformu.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Crossword puzzles are the most popular word game in the world. Their production by hand is a difficult and time-consuming process, and the automation of this process have a great commercial value. Crossword generation problem is a member of a class of problems known as constraint satisfaction problems. Because of a great solution space, the optimal algorithm for this problem doesn't exist. The goal is a search for the good enough solution, which will satisfy all constraints. This thesis will present the algorithm for generating crossword puzzles. After that the implementation of Android mobile application for generating crossword puzzles will be described.
|
653 |
|
1 |
|a Android
|a generiranje
|a križaljka
|
653 |
|
1 |
|a Android
|a generating
|a crossword
|
700 |
1 |
|
|a Milašinović, Boris
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 47911
|d 47911
|