Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja računanja s brojevima

Sažetak na hrvatskom: U ovom završnom radu obrađena je tema edukativnih igara za djecu predškolske dobi, a posebno edukativne igre za pomoć djeci pri učenju matematike. Prvo je općenito objašnjena tema e-učenja i gamifikacije, a zatim je opisano konkretno rješenje napravljenu u sklopu ovog završnog...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:47988/Details
Glavni autor: Anđelić, Bruna (-)
Ostali autori: Podobnik, Vedran (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, B. Anđelić, 2016.
Predmet:
LEADER 03081na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2016 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid3726 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Anđelić, Bruna 
245 1 0 |a Društvena web usluga za učenje matematike zasnovana na konceptu igre: studijski slučaj učenja računanja s brojevima :  |b završni rad /  |c Bruna Anđelić ; [mentor Vedran Podobnik]. 
246 1 |a Social web application for learning mathematics through gamefication: a case study of learning calculating with numbers  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b B. Anđelić,  |c 2016. 
300 |a 30 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 39, datum predaje: 2016-06-17, datum završetka: 2016-07-11 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: U ovom završnom radu obrađena je tema edukativnih igara za djecu predškolske dobi, a posebno edukativne igre za pomoć djeci pri učenju matematike. Prvo je općenito objašnjena tema e-učenja i gamifikacije, a zatim je opisano konkretno rješenje napravljenu u sklopu ovog završnog rada. Objašnjena je arhitektura te sve korištene tehnologije: HTML, CSS, Bootstrap, Handlebars.js, Phaser, Node.js i MongoDB. Detaljno je zatim opisan koncept i logika konkretnog rješenja web aplikacije za pomoć djece predškolske dobi u učenju brojeva te zbrajanja i oduzimanja brojeva do deset. Za kraj objašnjen je pristup web usluzi „Matematički lunapark“ koji ujedinjuje tri završna rada i omogućuje djetetu igranje edukativnih igara za pomoć u učenju klasifikacije, nizanja i računanja te praćenje svih postignutih rezultata. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: This final thesis discusses educational games for preschool children, especially ones for learning mathematics. Firstly, it discusses e-learning and gamification and then it describes the solution designed as a result of this final work. Additionally it describes architecture of web application and software technologies used to build it: HTML, CSS, Bootstrap, Handlebars.js, Phaser, Node.js and MongoDB. Furthermore it describes logic and concept of concrete result of this final work, web application that helps preschool children learn numbers and calculating with numbers from one to ten. Finally it describes first access to web application „Matematički lunapark“ that unites work of three final thesis and allows child to play educational game that helps him/her learn concept of classification, sequencing and calculating with numbers and allows him to track his game results. 
653 1 |a e-učenje, gamifikacija, računanje, klasifikacija, nizanje, edukacija, „Matematički lunapark“, edukativna igra, djeca, matematika 
653 1 |a e-learning, gamification, calculating, classification, sequencing, education, „Matematički lunapark“, educational game, children, math 
700 1 |a Podobnik, Vedran  |4 ths 
942 |c Z 
999 |c 47988  |d 47988