Igra s elementima kviza i igre memorije za platformu Android

Sažetak na hrvatskom: Tema mog završnog rada je igra za Android platformu u kojoj se testira kapacitet ljudskog kratkoročnog pamćenja. Radi se o kombinaciji igre memorije i kviza s četiri ponuđena odgovora, pri čemu se igra odvija na ploči. Da bi se uspješno kretao po ploči, korisnik se mora prisjeć...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:48059/Details
Glavni autor: Bakarčić, Toni (-)
Ostali autori: Milašinović, Boris (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, T. Bakarčić, 2017.
Predmet:
LEADER 03285na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2017 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid5385 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Bakarčić, Toni 
245 1 0 |a Igra s elementima kviza i igre memorije za platformu Android :  |b završni rad /  |c Toni Bakarčić ; [mentor Boris Milašinović]. 
246 1 |a An Android Game as a Hybrid of Quiz and Memory Game  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b T. Bakarčić,  |c 2017. 
300 |a 40 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Programsko inženjerstvo i informacijski sustavi, šifra smjera: 39, datum predaje: 2017-06-09, datum završetka: 2017-09-20 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Tema mog završnog rada je igra za Android platformu u kojoj se testira kapacitet ljudskog kratkoročnog pamćenja. Radi se o kombinaciji igre memorije i kviza s četiri ponuđena odgovora, pri čemu se igra odvija na ploči. Da bi se uspješno kretao po ploči, korisnik se mora prisjećati prethodnih koraka. Neka su polja zaključana pitanjima na koja korisnik mora točno odgovoriti kako bi otključao dijelove ploče. Igra sprema podatke o broju točnih i netočnih pokušaja kretanja po ploči i odgovora na pitanja, prolazak kroz ključna polja razine, te vrijeme potrebno za uspješno završavanje razine. Nad tim sam podatcima vršio dvije analize. U prvoj sam analizi provjeravao pada li uspješnost prisjećanja prethodnih koraka s povećanjem broja koraka koji se moraju pamtiti. Ta je analiza izvršena nad ukupnim zbrojem svih rezultata. U drugoj sam se analizi fokusirao na svakog pojedinog korisnika te me zanimalo kako se on ponaša pri svakom sljedećem pokušaju rješavanja iste razine, mijenja li strategiju, je li mu potrebno manje vremena te je li se postotak uspješnosti prisjećanja prethodnih koraka poboljšao. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: The subject of my final exam was a game for the Android platform in which I tested the capacity of a persons short-term memory. I created a bord game with the elements of a memory game and a multiple-choice question quiz. To successfully advance towards the finish of the level, the user has to remember his previous steps. Some parts of the board are locked, but can be unlocked with the correct answer to a question. The game stores data about the number of correct and incorrect move attempts and answers to the questions, passed checkpoints and the time needed to successfully pass the level. I conducted 2 analysis on that data. In my first analysis I examined if the rise of the number of needed previous steps causes the decline of the success rate of recreated steps. That analysis was done on the overall sum of data provided by all of the users. The second analysis provided an insight into the different strategies, the amount of time and the success rate of a particular user through multiple iterations of playing the same level. 
653 1 |a Android  |a memorija  |a igra na ploči  |a kviz  |a kratkoročno pamćenje  |a fragmenti 
653 1 |a Android  |a memory game  |a board game  |a quiz  |a short-term memory  |a fragments 
700 1 |a Milašinović, Boris  |4 ths 
942 |c Z 
999 |c 48059  |d 48059