|
|
|
|
LEADER |
03902na a2200229 4500 |
003 |
HR-ZaFER |
008 |
160221s2016 ci ||||| m||| 00| 0 hr d |
035 |
|
|
|a (HR-ZaFER)ferid4167
|
040 |
|
|
|a HR-ZaFER
|b hrv
|c HR-ZaFER
|e ppiak
|
100 |
1 |
|
|a Blažek, Miran
|
245 |
1 |
0 |
|a Modeli sustava upravljanja regenerativnim kočenjem sinkronog motora s trajnim magnetima za električni bicikl :
|b diplomski rad /
|c Miran Blažek ; [mentor Viktor Šunde].
|
246 |
1 |
|
|a Regenerative braking control models of synchronous motor with permanent magnets for electric bicycle
|i Naslov na engleskom:
|
260 |
|
|
|a Zagreb,
|b M. Blažek,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 93 str. ;
|c 30 cm +
|e CD-ROM
|
502 |
|
|
|b diplomski studij
|c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu
|g smjer: Elektrotehnički sustavi i tehnologija, šifra smjera: 50, datum predaje: 2016-07-01, datum završetka: 2016-07-07
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na hrvatskom: Diplomski rad podijeljen je na tri velike cjeline koje su predstavljene poglavljima "Sinkroni motori s trajnim magnetima", "Simulacijski modeli upravljanja SMPM-om" te
"Implementacija".
U poglavlju "Sinkroni motori s trajnim magnetima" opisana je podjela sinkronih motora
koji se, najčešće prema valnom obliku induciranih napona, dijele na sinkrone motore s
trapezoidnom indukcijom te sinkrone motore sa sinusoidalnom indukcijom. Oba tipa
motora opisana su matematičkim modelima te je za svaki tip opisana prikladna metoda
upravljanja.
U poglavlju "Simulacijski modeli upravljanja SMPM-om" prikazani su simulacijski
modeli upravljanja izrađeni pomoću PLECS-a. Izrađena su dva simulacijska modela,
jedan za upravljanje SMPM-om metodom 'šest koraka', a drugi za upravljanje
SMPM-om vektorskom metodom upravljanja. Uz svaki simulacijski model prikazani
su i rezultati simulacija.
U zadnjem poglavlju "Implementacija" opisan je način implementacije algoritama
upravljanja na mikrokontroler 'TMS320F28035' tvtke 'Texas Instruments'. Izvorni kôd
algoritama upravljanja pisan je unutar alata 'Code Composer Studio'. Za implementaciju
obiju metoda iskoristili su se postojeći algoritmi upravljanja koje 'Texas Instruments'
nudi u edukativne svrhe, no te je algoritme bilo potrebno modificirati i primijeniti ih
za upravljanje motorom električnog bicikla.
|
520 |
3 |
|
|a Sažetak na engleskom: Thesis is divided into three main parts which are presented in chapters "Synchronous
motors with permanent magnets", "Simulation models of PMSM control systems" and
"Implementation".
In chapter "Synchronous motors with permanent magnets", there is described how the
synchronous motors are divided on synchronous motors with trapezoidal induction and
synchronous motors with sinusoidal induction. The both types of motors are described
with their mathematical models and for each type of motor the appropriate method is
described, as well.
In chapter "Simulation models of PMSM control systems", the simulation models
created with PLECS are shown. There are two models created, one for PMSM control
with 'six-step' controlling method, and second for PMSM vector control. On the end,
the simulation results are presented for each simulation model.
In the last chapter "Implementation", there is described how the control algorithms
are implemented in Texas Instruments’s microcontroller TMS320F28035. Source code
of implemented algorithms are written within Code Composer Studio. For implementation
of both algorithms, the existing control algorithms are used which Texas Instruments
offer for educational purposes. Those algorithms must be modified for applying
them to electrical bike’s motor.
|
653 |
|
1 |
|a sinkroni motori s trajnim magnetima, simulacijski modeli, BLDC, SMPM, metoda šest koraka, vektorsko upravljanje
|
653 |
|
1 |
|a synchronous motors with permanent magnets
|a simulation models
|a BLDC
|a PMSM
|a six-step method
|a vector control
|
700 |
1 |
|
|a Šunde, Viktor
|4 ths
|
942 |
|
|
|c Y
|
999 |
|
|
|c 48086
|d 48086
|