Programsko pomagalo za pomoć pri čitanju korištenjem simbola potpomognute komunikacije

Sažetak na hrvatskom: Informacijsko-komunikacijske tehnologije nalaze svoju primjenu u svim segmentima suvremenog druÅ¡tva pa tako i u području obrazovanja. Posebno su korisne u radu s djecom s teÅ¡koćama u razvoju. U porastu je broj djece s teÅ¡koćama u savladavanju vjeÅ¡tine čitanja. DanaÅ¡nja...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:48222/Details
Glavni autor: Borić, Luka (-)
Ostali autori: Ježić, Gordan (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, L. Borić, 2018.
Predmet:
LEADER 03733na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid5191 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Borić, Luka 
245 1 0 |a Programsko pomagalo za pomoć pri čitanju korištenjem simbola potpomognute komunikacije :  |b diplomski rad /  |c Luka Borić ; [mentor Gordan Ježić]. 
246 1 |a Software tool based on alternative and augumentative communication for reading skills improvement  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b L. Borić,  |c 2018. 
300 |a 51 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b diplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Telekomunikacije i informatika, šifra smjera: 53, datum predaje: 2018-06-29, datum završetka: 2018-07-10 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: Informacijsko-komunikacijske tehnologije nalaze svoju primjenu u svim segmentima suvremenog druÅ¡tva pa tako i u području obrazovanja. Posebno su korisne u radu s djecom s teÅ¡koćama u razvoju. U porastu je broj djece s teÅ¡koćama u savladavanju vjeÅ¡tine čitanja. DanaÅ¡nja djeca vrlo rano nauče koristiti računala, mobitele ili tablete, a istraživanja pokazuju da su učenici s teÅ¡koćama u čitanju zadovoljniji i učinkovitiji kada koriste nove tehnologije. U praktičnom dijelu rada razvijeno je programsko pomagalo za učenike s teÅ¡koćama u usvajanju vjeÅ¡tine čitanja naziva Čitalica. Implementacija je provedena u razvojnom okruženju Unity za Android platformu. Kroz razvoj aplikacije su se slijedile sve predložene smjernice funkcijskog i grafičkog dizajna prilagođenog djeci s teÅ¡koćama u čitanju. U definiranju zahtjeva sudjelovali su stručnjaci iz područja logopedije i psihologije te stručnjaci s iskustvom u izradi sličnih aplikacija. Kako bi se provjerila funkcionalnost razvijene aplikacije i zadovoljstvo korisnika, provedena je evaluacija na odabranom skupu korisnika u Poliklinci Suvag u logopedskom kabinetu u NaÅ¡icama. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: Information and communication technology often finds its uses in wide variety of applications of which one is education. It is especially useful for working with children with learning difficulties whose number is constantly increasing. Problems which are especially common with children are reading problems. Today's children learn how to use computers, smartphones and other similar devices at a very early age. Studies show that children with reading problems are much more efficient and satisfied when using the latest technologies in effort to improve their reading skills. In the practical part of the thesis software tool based on alternative and augmentative communication for reading skills improvement named “Čitalica” was developed. The implementation was conducted in Unity game engine and is intended for use primarily on Android platforms. Implementation process followed all the prescribed guidelines for functional and graphic design adapted to children with reading difficulties and its steps were closely supervised by the team of qualified experts (speech therapists, psychologist, project leaders). In an effort to ensure acceptable quality of the product, evaluation of the application was conducted with selected set of users by speech therapist in Polyclinic Suvag in NaÅ¡ice. 
653 1 |a programsko pomagalo  |a Unity  |a teškoće čitanja  |a potpomognuta komunikacija  |a Android 
653 1 |a educational software tool  |a Unity  |a reading difficulties  |a augmentative and alternative communication  |a Android 
700 1 |a Ježić, Gordan  |4 ths 
942 |c Y 
999 |c 48222  |d 48222