Predviđanje ishoda računalnih igara s više igrača pomoću algoritama strojnog učenja

Sažetak na hrvatskom: U ovom završnom radu proučeni i opisani su popularni algoritmi strojnog učenja koji se primjenjuju u klasifikaciji podataka. Programski je ostvaren sustav za predviđanje ishoda računalnih igara za računalnu igru League of Legends. Prikupljen je odgovarajući skup podataka za vre...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/fer.KOHA-OAI-FER:48367/Details
Glavni autor: Butorac, Karlo (-)
Ostali autori: Šilić, Marin (Thesis advisor)
Vrsta građe: Drugo
Impresum: Zagreb, K. Butorac, 2018.
Predmet:
LEADER 02109na a2200229 4500
003 HR-ZaFER
008 160221s2018 ci ||||| m||| 00| 0 hr d
035 |a (HR-ZaFER)ferid6207 
040 |a HR-ZaFER  |b hrv  |c HR-ZaFER  |e ppiak 
100 1 |a Butorac, Karlo 
245 1 0 |a Predviđanje ishoda računalnih igara s više igrača pomoću algoritama strojnog učenja :  |b završni rad /  |c Karlo Butorac ; [mentor Marin Šilić]. 
246 1 |a Prediction of Multiplayer Computer Games Outcome Using Machine Learning Algorithms  |i Naslov na engleskom:  
260 |a Zagreb,  |b K. Butorac,  |c 2018. 
300 |a 33 str. ;  |c 30 cm +  |e CD-ROM 
502 |b preddiplomski studij  |c Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu  |g smjer: Računarska znanost, šifra smjera: 41, datum predaje: 2018-06-15, datum završetka: 2018-07-13 
520 3 |a Sažetak na hrvatskom: U ovom završnom radu proučeni i opisani su popularni algoritmi strojnog učenja koji se primjenjuju u klasifikaciji podataka. Programski je ostvaren sustav za predviđanje ishoda računalnih igara za računalnu igru League of Legends. Prikupljen je odgovarajući skup podataka za vrednovanje ostvarenog sustava. Ispitana je uspješnost programskog sustava i uspoređeni su različiti algoritmi koji su se koristili u klasifikaciji. 
520 3 |a Sažetak na engleskom: In this final assignment, we have studied and described the most popular machine learning algorithms that are applied in the classification of data, and a system has been programmed for predicting the outcomes of the computer game League of Legends. An appropriate dataset for evaluating the system was collected. The success of the program system was tested and the different algorithms used in the classification were compared.  
653 1 |a strojno učenje  |a nadzirano učenje  |a nenadzirano učenje  |a podržano učenje  |a klasifikacija  |a regresija  |a skup podataka  |a analiza podataka 
653 1 |a machine learning  |a supervised learning  |a unsupervised learning  |a reinforcement learning  |a classification  |a regression  |a data set  |a data analysis 
700 1 |a Šilić, Marin  |4 ths 
942 |c Z 
999 |c 48367  |d 48367